Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7573674, 7679505 , fax. 062 7679506
- Data zamieszczenia: 2011-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
ul. Nowy Świat 4 4
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 062 7573674, 7679505, fax. 062 7679506
REGON: 25093876400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu, szkła i odczynników na potrzeby laboratoriów kierunku Inżynieria Środowiska i kierunku Kosmetologia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, szkła i odczynników na potrzeby laboratoriów kierunku Inżynieria Środowiska i kierunku Kosmetologia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 4 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu do Laboratorium Radiometrii, w tym : układ spektometrii gamma, układ detekcji promieniowania gamma, układ detekcji promieniowania beta, roztwór scyntylacyjny. Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu do laboratoriów kierunku Inżynieria Środowiska, w tym : Laboratorium Chemii Fizycznej , Pracowni Technologii Wody. Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu do laboratorium kierunku Kosmetologia, w tym : wagi, palniki, mieszadła mechaniczne, termometry cyfrowe ,płaszcze grzejne, biurety cyfrowe, i inne Zadanie nr 4 - dostawa szkła i odczynników laboratoryjnych dla kierunków Inżynieria Środowiska i Kosmetologia, w tym między innymi: dozowniki butelkowe, butle do dozownika, pompki pipetowe pipety szklane, pipety automatyczne, butle laboratoryjne, cylindry miarowe, kolby miarowe, zlewki i odczynniki laboratoryjne, itp. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 2.1.dostawę sprzętu, szkła i odczynników (dla zadania nr 1, 2, 3 i 4) tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie i sprawdzenie działania przedmiotu zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu - obiekty przy ulicy: Poznańskiej 201- 205 i Kaszubskiej 13 w Kaliszu. 2.2. instalację sprzętu dla zadania nr 1 tzn: należy zamontować, podłączyć do sieci elektrycznej i logicznej, sprawdzić działanie sprzętu, w miejscu użytkowania wraz ze szkoleniem z obsługi dla min. 2 osób. 3. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do oferty - Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt, szkło i odczynniki musi spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe produktów wskazane kol. 2 Formularza cenowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu cenowym dla zadania nr 2 i nr 3 danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym, a w szczególności w kol. 8: producenta oferowanego produktu z opisem i załączyć do oferty fotografię (folder) lub podać stronę i pozycję z katalogu, który należy załączyć do oferty. 6. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta , przy czym dla zadania nr 1, nr 2 i nr 3 - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od terminu obioru końcowego , a dla zadania nr 4 - dostarczone produkty muszą posiadać aktualny termin ważności - gwarancja producenta - ważny minimum trzy miesiące od dnia ich dostarczenia . 7. Dla zadania nr 4 - Zamawiający wymaga aby szkło było klasy ( jakości) nie gorszej niż Simax . W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca powinien dołączyć do oferty próbki szkła z jednego typu szeregu, obowiązującego w całej ofercie. Próbki powinny stanowić : kolba miarowa 100 ml, pipeta wielomiarowa 10 ml, cylinder miarowy 100 ml - po 1 sztuce każda. Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone próbki, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy. Dla pozycji wskazanych ( CERTYFIKAT SERII) w Formularzu cenowym dla zadania nr 4 oferowane produkty muszą posiadać certyfikat serii producenta . Właściwe dokumenty ( zaświadczenia producenta potwierdzające spełniane posiadania certyfikatu serii) zostaną załączone do dokumentów odbiorowych przedmiotu umowy. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 8. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem , montażem, uruchomieniem i sprawdzeniem sprzętu pokryje Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl /BIP/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem 3 komór do hodowli roślin z wyposażeniem
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego i szkła w ramach projektu pt. Znane fenoksyoctany, nowa odsłona.
Dodano: 2016-05-30 - dostawa i instalacja analizatora tlenku azotu
Dodano: 2016-02-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację spektrometru CD, nr sprawy 907/PN/16/16
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla SPZOZ Krotoszyn
Dodano: 2016-02-18 - wykonanie, dostawa i instalacja modułu do detekcji multiharmonicznych do tomografu EPR i zasilaczy gradientowych, nr przetargu 907/PN/06/16
Dodano: 2016-01-25 - dostawa i uruchomienie analizatora zanieczyszczenia powietrza oraz optycznego systemu monitoringu skażenia powietrza, nr przetargu 907/PN/08/16
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2015-12-08 - Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do hodowli komórek, biologii molekularnej i projektu FLAVINO oraz szkiełek mikroskopowych podstawowych
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup: I grupa - liofilizator stołowy, II grupa - komora klimatyczna do testów fotostabilności leków dla Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku UMP, ul. Grunwaldzka 6
Dodano: 2015-12-02