Przetargi.pl
Wykonanie projektów zmiany : 1)Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szkolna-Kamieniec-Szpitalna w Zakopanem, 2)Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Strążyska –Małe Zywczańskie w Zakopanem, 3)Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Zwijacze, Króle, Harenda w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 020 448 , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 020 448, fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów zmiany : 1)Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szkolna-Kamieniec-Szpitalna w Zakopanem, 2)Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Strążyska –Małe Zywczańskie w Zakopanem, 3)Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Zwijacze, Króle, Harenda w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: wykonanie projektów zmiany: 1) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szkolna – Kamieniec – Szpitalna przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr LIX/950/2010 z dnia 9 września 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. Nr 505, poz. 3767 z dnia 30 września 2010 r.) zmienionego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XLVII/631/2013 z dnia 21 listopada 2013 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 2 grudnia 2013 r. poz. 7004) oraz Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr X/149/2015 z dnia 25 czerwca 2015 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 1 lipca 2015 r. poz. 3916), dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szkolna, Kamieniec, Szpitalna” w Zakopanem Nr XXV/388/2016 z dnia 29 września 2016 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 0,15 ha. Zakres zmiany części tekstowej zgodnie z opisem Uchwały. 2) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Strążyska – Małe Żywczańskie”, przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr VII/89/2011 z dnia 31 marca 2011 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. Nr 206 poz. 1670 z dnia 20.04.2011 r.), zmienionego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr L/661/2014 z dnia 30 stycznia 2014 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 14 lutego 2014 r. poz. 966) oraz Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr LV/738/2014 z dnia 26 czerwca 2014 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 7 lipca 2014 r. poz. 3703), dla działki nr 590 obr. 8, dla której WSA w Krakowie wyrokiem sygn. akt II SA/Kr 554/15 z dnia 01.07.2015 r. stwierdził nieważność planu. NSA wyrokiem sygn. akt II OSK 2644/15 z dnia 24 maja 2016 r., oddalił skargę kasacyjną. Powierzchnia części graficznej planu wynosi około 0,24 ha. 3) „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru urbanistycznego nazwanego: Zwijacze, Króle, Harenda”, przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XLVIII/632/2013 z dnia 12 grudnia 2013 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. poz. 7803 z dnia 24.12.2013 r.), zmienionego Obwieszczeniem Wojewody Małopolskiego z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie sprostowania błędu (Dz. Urz. Woj. Małop. poz. 3404 z dnia 26 czerwca 2014 r.), a) dla § 22 pkt. 4a i § 49 pkt 2c w/w uchwały, w części dotyczącej ciągu pieszo - jezdnego oznaczonego symbolem KPJ-11 oraz rysunku planu - w części dotyczącej ciągu pieszo - jezdnego oznaczonego symbolem KPJ-11, dla którego WSA w Krakowie wyrokiem sygn. akt. II SA/Kr 434/14 z dnia 4 sierpnia 2014 r. stwierdził nieważność planu. NSA wyrokiem sygn. akt II OSK 3314/14 z dnia 11 października 2016 r., oddalił skargi kasacyjne. Powierzchnia części graficznej planu wynosi około 0,08 ha. b) omyłek i niezgodności tekstu i rysunku planu: - w § 18 pkt 4 lit. a tekstu planu ustalono obsługę komunikacyjną działki budowlanej w terenie MN/MP - 3 z drogi KDD - 04, podczas, gdy z rysunku wynika, że teren MN/MP – 3 przylega do drogi KDD-02 , nie ma natomiast styczności z drogą KDD-04; - w § 24 pkt 4 lit. a tiret pierwsze i drugie tekstu planu wskazano obsługę komunikacyjną działek budowlanych w terenach: MN/MP-26 i MN/MP 027 z drogi KDD-05 , podczas, gdy z rysunku wynika, że tereny te przylegają do drogi KDD-06, nie mają natomiast styczności z drogą KDD-05; - w § 38 pkt 4 lit. a tiret pierwsze tekstu planu, ustalono obsługę komunikacyjną działek budowlanych w terenie UZ-1 z drogi KDD-11, podczas, gdy z rysunku planu wynika, że teren ten przylega do drogi KDD-8, natomiast droga KDD-11 nie występuje na rysunku planu; - w § 42 tekstu planu wymieniono 7 terenów wód powierzchniowych oznaczonych symbolem WS ( WS-1 do WS- 7), natomiast na rysunku planu dwa razy występuje teren WS-5, nie ma z kolei terenu WS-7; - w § 49 pkt 2 lit. a tiret szóste i siódme tekstu planu wymieniono dwukrotnie teren ciągu pieszo - jezdnego KPJ-06, podczas, gdy na rysunku planu znajduje się jeden teren KPJ-06; - na rysunku planu brak jest linii rozgraniczającej tereny - KPJ-04 i CP-03. - w § 24 pkt 4 lit. a tekstu planu nie wskazano obsługi komunikacyjnej działek budowlanych w terenach: MN/MP-14, podczas, gdy z rysunku planu wynika, że teren ten przylega do drogi KDD-04 i KPJ-10. - zwanych w treści umowy „projektem planu” oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tych planów według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), a także innymi przepisami odrębnymi. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 3.1.Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3.2.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism i opracowań szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. 3.3.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie „maszynopisu” i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 3.4.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo – odbiorczym, w następującej formie: 1) analogowej (papierowej) planu, w tym: a. 1 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na „twardym podkładzie”, sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b. 6 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie „luźnej” sporządzonych w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, c. 2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu, d. 2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 2) Cyfrowej, w tym: a) 1 egz. płyt CD zawierającej materiały wymienione w ust 1, 3) 1 Teczki w „twardej okładce”, zawierającej oprawione opracowania: a) w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie „luźnej” sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b) w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, c) 1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały. 4) 1 egzemplarz dokumentacji formalno – prawnej (oryginał ). 3.5.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi ( nie sumuje się ich okresów) na sporządzone zmiany planów liczony od dnia opublikowania planu przez Wojewodę w Dzienniku Urzędowym. UWAGA!!! Zamawiający informuje ,że długość udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 30 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 96 miesięcy otrzyma maksymalnie 30 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji i rękojmi ( 60 miesięcy) otrzyma 0 pkt. 3.6.Z uwagi na specyfikę zamówienia zamawiający nie wskazuje czynności które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502 z późn.zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 700,00 zł ( słownie; siedemset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem ,że dotyczy przetargu BZP.271.4.2017. Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 07 marca 2017 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 07 marca 2017 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach