Przetargi.pl
Wykonanie projektów wstępnych w zakresie baz danych monitoringu powietrza, hałasu, wód powierzchniowych - rzek i promieniowania niejonizującego oraz aplikacji towarzyszących, przygotowanie części technicznej dokumentacji przetargowej w celu przygotowania do wdrożenia drugiego etapu systemu informatycznego Inspekcji Ochrony Środowiska EKOINFONET dla potrzeb PMŚ

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376
    REGON: 00086159300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gios.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów wstępnych w zakresie baz danych monitoringu powietrza, hałasu, wód powierzchniowych - rzek i promieniowania niejonizującego oraz aplikacji towarzyszących, przygotowanie części technicznej dokumentacji przetargowej w celu przygotowania do wdrożenia drugiego etapu systemu informatycznego Inspekcji Ochrony Środowiska EKOINFONET dla potrzeb PMŚ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektów wstępnych baz danych oraz koncepcji systemu informatycznego oraz koncepcji systemu GIS Informacje ogólne. Zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie pełnej oferty spełniającej wymagania SIWZ oraz spełnienia wszystkich wymienionych parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 151 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, - dokument i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych Podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) dysponować co najmniej 7-osobowym zespołem ekspertów, o co najmniej następujących kwalifikacjach: Członkowie zespołu Wykształcenie i kwalifikacje Specjalizacja Doświadczenie Ekspert 1 Kierownik zespołu Wyższe magisterskie. specjalista w dziedzinie inżynierii środowiska oraz informatyki posiadający stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego w zakresie inżynierii środowiska minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych oraz aplikacyjnych w zakresie informatyki środowiska Ekspert 2 Analityk /projektant Wyższe magisterskie specjalista w dziedzinie informatyki oraz inżynierii środowiska posiadający stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego w zakresie informatyki minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych oraz aplikacyjnych w zakresie systemów baz danych, hurtowni danych i projektowania aplikacji informatycznych. Ekspert 3 Analityk /projektant Wyższe magisterskie specjalista w dziedzinie ochrony powietrza posiadający wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu inżynierii lub ochrony środowiska minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych oraz aplikacyjnych w zakresie systemów monitoringu powietrza, w tym systemów transmisji i gromadzenia danych Ekspert 4 Analityk /projektant Wyższe magisterskie specjalista w dziedzinie ochrony wód powierzchniowych posiadający stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego w zakresie inżynierii lub ochrony środowiska lub chemii minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych związanych z ochroną środowiska lub gospodarką wodną objętych problematyką Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE, w tym doświadczenie w zakresie realizacji prac-naukowo badawczych w zakresie chemii wód powierzchniowych Ekspert 5 Analityk /projektant Wyższe magisterskie specjalista w zakresie ochrony przed hałasem minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych związanych z ochroną przed hałasem Ekspert 6 Analityk /projektant Wyższe magisterskie specjalista w zakresie ochrony przed promieniowaniem niejonizującym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych związanych z ochroną przed promieniowaniem niejonizującym. Ekspert 7 Analityk /projektant Wyższe magisterskie specjalista ds. GIS (System Informacji Geograficznej) posiadający stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego w zakresie inżynierii środowiska minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych oraz aplikacyjnych w zakresie informatyki środowiska, teledetekcji i geostatystyki oraz posiadający minimum roczne doświadczenie w zakresu analizy danych przestrzennych (w tym wysokorozdzielczych danych obrazowych) oraz budowy przestrzennych zasobów informacyjnych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat składu i kwalifikacji zespołu osób, które będą wykonywać przedmiotowe zamówienie, tzw. Wykaz osób, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia dla zamawiających związanych z ochroną środowiska, każda o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto; przy czym przez zamówienie podobne rozumiane będą prace lub opracowania w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, związane z ochroną lub inżynierią środowiska. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument/ty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1 i 2, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja merytoryczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gios.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach