Powiat Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 671 463 , fax. 178 671 964
- Data zamieszczenia: 2019-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 671 463, fax. 178 671 964
REGON: 69058141300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów stabilizacji osuwisk w ciągu dróg powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych stabilizacji trzech osuwisk w ciągu dróg powiatowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokościach odpowiednio: dla części nr 1 - 3 000,00 zł; dla części nr 2 - 2 000,00 zł; dla części nr 3 - 1 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy - zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie w inny sposób niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 4. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1818R Radymno-Chałupki Medyckie w km 1+398 do 5+825
Dodano: 2024-04-11 - „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Jarowej od ul. Nowogrodzkiej do pętli autobusowej z uzyskaniem decyzji o ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego nad robotami
Dodano: 2024-03-11 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI MODERNIZACJI DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2024-03-07 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zad. pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Baranów Sand. poprzez rewitalizację przestrzeni publicznej w miejscowościach Baranów Sand. i Skopanie”
Dodano: 2024-02-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Jedlicze - wykonanie dokumentacji technicznej dla m. Poręby, Podniebyle".
Dodano: 2024-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Jedlicze - wykonanie dokumentacji technicznej dla m. Poręby, Podniebyle, Piotrówka”.
Dodano: 2024-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zamierzenie inwestycyjne dotyczące budowy hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu
Dodano: 2024-01-26 - „Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2024-01-17 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Baranów Sand. poprzez rewitalizację przestrzeni publicznej w miejscowościach Baranów Sand. i Skopanie”
Dodano: 2024-01-08