Przetargi.pl
Wykonanie projektów organizacji ruch na drogach powiatowych Powiatu Staszowskiego

Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Świerczewskiego 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8642765 , fax. 015 8642211
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe
    ul. Świerczewskiego 7 7
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8642765, fax. 015 8642211
    REGON: 83040924100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów organizacji ruch na drogach powiatowych Powiatu Staszowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych o łącznej długości 68,437 km: - Nr 0820T Połaniec-Budziska dł. 3,906 km, - Nr 0821T Przychody-Rybitwy dł. 2,435 km, - Nr 0841T Rudniki-Zrębin dł. 6,280 km, - Nr 0840T Niedziałki-Ruda dł. 4,038 km, - Nr 0839T Rytwiany - Kłoda dł. 4,930 km, - Nr 0837T Rytwiany-Luszyca dł. 3,937 km, - Nr 0854T Szczeka-Kol. Szczeka dł. 2,551 km, - Nr 0823T Łubnice-Budziska dł. 6,192 km, - Nr 0824T Zofiówka-Czarzyzna dł. 2,990 km, - Nr 0826T Komorów-Słupiec dł. 3,820 km, - Nr 0827T Zalesie- Gace Słupieckie dł. 3,672 km, - Nr 0106T Oleśnica-Pieczonogi dł. 4,550 km, - Nr 0110T Wojnów-Borzymów-Beszowa dł. 4,264 km, - Nr 0111T Oleśnica-Wólka Oleśnicka dł. 2,250 km, - Nr 0117T Sroczków-Borzymów dł. 2,200 km, - Nr 0811T Osiek-Lipnik dł. 1,400 km, - Nr 1079T Osiek-Długołeka-Otoka Grabińska dł. 4,600 km, - Nr 0790T Smerdyna Górna-Grobla dł. 4,422 km, Projekty powinny być wykonane na kartach formatu A3, trwale połączonych w sposób uniemożliwiający ich dekompletację. Plany sytuacyjne powinny być opracowane w skali 1:1000 na kopiach map sytuacyjno - wysokościowych lub ewidencyjnych (w rejonach, gdzie brak jest map sytuacyjno-wysokościowych) pozyskanych z zasobów geodezyjnych w formie wydruku komputerowego na kartach formatu A3. Minimalne wymagania odnośnie formy graficznej kart (wielkość i rodzaj czcionek, wielkość znaków, sposób opisywania lokalizacji znaków, sposób oznaczania drogi i jej elementów) powinny być zgodne z formą przedstawioną w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby na kartach była naniesiona jezdnia drogi z poboczami, ewentualnie z chodnikami wraz z kilometrażem. Pozostałe parametry drogi takie jak rodzaje nawierzchni, parametry łuków, spadki poprzeczne i podłużne, są wymagane w zależności od zastosowanych znaków mających odniesienie do sytuacji drogowej. Naniesione znaki na skrzyżowaniach z drogami krajowymi lub wojewódzkimi powinny być uzgodnione odpowiednio z GDDKiA lub Urzędem Marszałkowskim. Projekty powinny posiadać wersję elektroniczną w ogólnodostępnym programie do przeglądania. Projekty powinny mieć dwuletnią aktualizację wykonywaną raz w roku. Projekty powinny zawierać: 1) Wymagane przepisami uzgodnienia i zatwierdzenia. 2) Opis stanu istniejącego oznakowania. 3) Plan orientacyjny w skali 1 : 25 000 4) Plan sytuacyjny w skali 1 : 1000 opracowany na podkładach geodezyjnych sytuacyjno - wysokościowych lub ewidencyjnych zawierający: a) lokalizację istniejących, projektowanych oraz usuwanych znaków, drogowych, b) urządzeń sygnalizacyjnych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, parametry geometrii drogi z kilometrażem. 5) Opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i ruchu na drodze. 6) Nazwisko i podpis projektanta. CPV: 79.42.12.00-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( jednolity tekst Dz. U. Nr 108 poz.908 z 2005r. z późn. zm. ), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.Nr 177, poz.1729), oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.Nr 220, poz.2181 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000.00 zł na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu ( wykonanie projektów organizacji ruchu na długości minimum 10 km dróg ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w pkt. XI ppkt a,c SIWZ, a ich potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz wiedza i doświadczenie oceniane będą łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy -załącznik Nr 3 do SIWZ, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do SIWZ, Pozostałe dokumenty lub oświadczenia 2. Formularz oferty wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5. Dowód wniesienia wadium. dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Dla potwierdzenia spełniania warunków o których mowa w pkt XI SIWZ, każdy z wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. XII ppkt 1, 3 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. XII ppkt 2,4,5 SIWZ. Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XII ppkt 1 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszowski.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach