Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych dróg z chodnikami i parkingów oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych w msc. Zachełmie, gm. Zagnańsk

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3001322 , fax. 041 3001373
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3001322, fax. 041 3001373
    REGON: 00055194100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych dróg z chodnikami i parkingów oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych w msc. Zachełmie, gm. Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektów budowlanych dróg z chodnikami i parkingów oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych w msc. Zachełmie, gm. Zagnańsk 1) Parametry drogi: a) szerokość jezdni minimum 5,0 m, b) szerokość chodnika 1,5 m c) pobocza utwardzone 0,75m d) system odwodnienia dróg i parkingów, e) zjazdy na posesje minimalna szer. 5 m , f) kategoria obciążenia ruchem: KR - 2; 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: I. Wykonanie projektów budowlanych dróg i chodników zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133) w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikający z przepisów i ustaw. Dokumentacja powinna być opracowana w zakresie koniecznym do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji zgodnego z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U.z 2008 nr.193poz.1194 t.j. z późń. zm.). II. Koncepcje parkingu po stronie północnej wielkość ok. 1000m2, po stronie zachodniej kamieniołomu wielkość 1200m2, które nie wejdą w zakres decyzji o wyrażenie zgody na inwestycję drogową( projekt - 5egz. na parking po stronie północnej, 5 egz. po stronie zachodniej zgodny z ustawą prawo budowlane (Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późń. zm.) III. Zakres robót obejmuje: a) aktualizację lub wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500; b) projektowanie prowadzić w oparciu o warunki zawarte w załączniku nr 5 i załączniku graficznym nr 7 do Siwz; c) wykonanie projektów zagospodarowania terenu - d) wykonanie projektów architektoniczno - budowlanego e) opracowanie tabeli zjazdów - załączone do projektu architektoniczno - budowlanego; f) wykonanie projektów przebudowy kolidujących urządzeń technicznych w granicach opracowania, jeżeli z warunków technicznych uzyskanych od zarządców sieci będzie wynikała taka konieczność, w ramach ceny ofertowej, niezależnie od zakresu przebudowywanych urządzeń technicznych g) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu ślepego h) opracowanie kosztorysów inwestorskich dotyczących budowy dróg i chodników wraz z urządzeniami technicznymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. Nr 130, poz.1389 z późni. zm.) - 2 egz. oraz po 2 egz. na parkingi; i) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072) -2 egz. oraz po 2 egz. na parkingi; j) dokumentacje geotechniczną - 2 egz. oraz po 2 egz. na parkingi; k) opracowania wymienione w punktach od c) do j) dodatkowo wykonać dla każdego opracowania po jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej; l) wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego dla odwodnienia projektowanych dróg m) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, a jeżeli będzie konieczne raportu środowiskowego; dla każdej drogi oddzielnie n) inne ustalenia: uzyskanie opinii instytucji wymaganych art. 11 b i 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych 3.Przed rozpoczęciem prac projektant wraz z Zamawiającym przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych; 4.Po przygotowaniu koncepcji przebiegu dróg i przebudowy urządzeń technicznych( w/w dokumencie musi znaleźć się przebieg drogi, zarys chodników, rowów odwadniających oraz przebudowa urządzeń technicznych) Wykonawca uzgodni je z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni koncepcje w ciągu 7 dni roboczych; 5. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego koniecznych do uzyskania zgody na realizację inwestycji drogowych. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty; 6. Koszty wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca; 7a W oparciu o projekt budowy drogi i przebudowy urządzeń technicznych wyznaczyć granice pasa drogowego i opracować projekt podziału nieruchomości oraz przejęcia już wydzielonych działek pod pas drogowy. Zakres opracowania obejmuje: - sporządzenie projektu podziału (6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego); - zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy; 7) Wykonawca dostarczy zaklauzulowane materiały geodezyjne dla każdej z dzielonych nieruchomości składające się z: I - 5 egz. map jednostkowych podziału dla każdej nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych; II- 2 egz. wykazu synchronizacyjnego w przypadku, gdy w księdze wieczystej - lub w razie jej braku - w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości; III- zbiorcze dla całej drogi składające się z: a)- 5 egz. mapy zbiorczej zawierającej projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych; b)-1 egz. skróconych wypisów hipotecznych; c)- 2 egz. mapy sytuacyjno -wysokościowej w skali 1:500 z wykreślonym przebiegiem drogi d-1 egz. zarysu pomiarowego; e)- 1egz. opisów topograficznych punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie; f)-1egz. wykazu współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego osnowy geodezyjnej i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie DWG lub DXF na nośniku CD i formie papierowej. - wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych w terenie, punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek i punkty załamania pasa drogowego, będą stabilizowane słupkami drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą; -wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości; - sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. 8. Zakres rzeczowy wymieniony w paragrafie 2-8 dotyczy 3 projektów( trzech wniosków): A-Droga od przejazdu PKP do msc. Zachełmie B- Droga za kościołem do planowanego parkingu C - droga za przejazdem kolejowym do kamieniołomu w msc. Zachełmie po stronie południowej oraz w odniesieniu do parkingów paragraf 2 ust. III od a-n, jeśli będzie to niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. 9. Złożenie wniosków wraz z projektami dróg i chodników do Starostwa Powiatowego w Kielcach celem uzyskania decyzji - zezwolenie na realizację inwestycji drogowej oraz złożenie gotowych projektów parkingów do siedziby Zamawiającego. 10.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przepisami: -ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); -Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001 r. nr 38 poz. 454); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 268 poz. 2663 z późn. zm.); - art. 12 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U.z 2008 nr.193poz.1194 t.j. z późń. zm.) 11.W ofercie należy przewidzieć koszt innych robót i materiałów niezbędnych do realizacji podziałów; - opracowanie materiałów, uzyskanie wymaganych prawem opinii właściwych organów, złożenie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz zatwierdzeniem projektu budowlanego i projektu podziałów. - z chwilą kiedy decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna, Wykonawca dokona stabilizacji punktów załamania pasa drogowego w terenie za pomocą betonowych kamieni granicznych, z wyłączeniem przypadków gdy granica zostanie ustalona po stałym ogrodzeniu. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości:2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) . 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58851200022001000001430005 z adnotacją: ,, Wykonanie projektów budowlanych dróg i parkingów oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych w msc. Zachełmie, gm. Zagnańsk 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach