Przetargi.pl
Wykonanie projektów graficznych nośników i słupków, wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów graficznych nośników i słupków, wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów graficznych nośników i słupków, wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki nr 1-10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1) Wykonanie projektów graficznych dla 112 szt. nośników i 20 słupków uwzględniających: numerację budynków, nazwy ulic, nazwy dzielnic, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykonanie 27 szt. mapek lokalizacyjnych uwzględniających organizację ruchu i lokalizację nośnika w miejscach montażu nośników wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ. 3) Demontaż 7 szt. starych słupków z nazwami ulic wg lokalizacji zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki nr 9 do SIWZ. 4) Uprzątnięcie zdemontowanych konstrukcji. 5) Wykonanie i montaż informacji ulicowej zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki 1-10 do SIWZ w zakresie: a. Tablica UM - 94 sztuki b. Słupek śr. 80 mm - 20 sztuk c. Komplet mocowania - 52 kompletów d. Komplet strzałek - 31 kompletów e. Komplet zaślepek - 73 kompletów f. Tablica DO - 1 sztuka g. Tablica DF - 3 sztuki h. Tablica KK - 4 sztuki i. Tabliczka AM - 2 sztuki j. Tabliczka UD - 3 sztuki k. Tabliczka KF - 2 sztuki l. Pylon - 1 sztuka m. Montaż - 33 sztuki 6) Doklejenie numeracji ulic oraz wymiana strzałek na istniejącym oznakowaniu ulicowym zgodnie z dokumentacją stanowiąca załączniki nr 9 do SIWZ w zakresie: a. Doklejenie numeracji - 34 sztuk. b. wymiana strzałek kierunkowych - 57 sztuk. 7) Szczegóły dotyczące konstrukcji elementów, użytych materiałów, kolorystyki, wytycznych do projektów graficznych, czcionki, wymiarów, sposobu montażu, określają załączniki nr 1-8 do SIWZ. Szczegółowe treści dla projektów graficznych nośników Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na trwałość przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia wykonania przedmiotu umowy, przy czym Wykonawca zapewni usunięcie wad przedmiotu zamówienia w ramach udzielonej gwarancji w czasie nie dłuższym jak 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. W czasie wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie powodującym minimalne przeszkody komunikacyjne, uzyska wymagane prawem pozwolenia oraz będzie usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały oraz odpady i śmieci. Na potwierdzenie spełniania w/w wymogów Wykonawca załączy do składanej oferty próbkę tablicy ulicowej - typ UM wraz z zaślepką, strzałką oraz łącznikiem, wykonaną w skali 1:1, wg wytycznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, na podstawie projektu tablicy do próbki, który znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349923000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Wykonanie projektów graficznych nośników i słupków, wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach