Przetargi.pl
Wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki nr 1-7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzoru umowy. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1) Wykonanie 57 sztuk mapek lokalizacyjnych uwzględniających organizację ruchu i lokalizację nośnika w miejscach montażu nośników. 2) Demontaż i uprzątnięcie zdemontowanych starych słupków z nazwami ulic w miejscach, gdzie montowane będą nowe elementy. 3) Wykonanie i montaż informacji ulicowej zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki 1-7 do SIWZ i wzoru umowy w zakresie: a. Tablica UM - 238 sztuk (średni wymiar tablicy - 850 x 250 mm - (+/- 20 %)), b. Słupek śr. 80 mm - 60 sztuk, c. Komplet mocowania - 127 kompletów, d. Strzałki - 92 sztuki, e. Zaślepki - 126 sztuk, f. Montaż - 80 sztuk. 4) Szczegóły dotyczące konstrukcji elementów, użytych materiałów, kolorystyki, wytycznych do projektów graficznych, czcionki, wymiarów, sposobu montażu, określają załączniki nr 1-7 do SIWZ i wzoru umowy. 5) Szczegółowe treści dla projektów graficznych nośników oraz lokalizację montażu, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na trwałość przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia wykonania przedmiotu umowy, przy czym Wykonawca zapewni usunięcie wad przedmiotu zamówienia w ramach udzielonej gwarancji w czasie nie dłuższym jak 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. W czasie wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie powodującym minimalne przeszkody komunikacyjne, uzyska wymagane prawem pozwolenia oraz będzie usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały oraz odpady i śmieci. Na potwierdzenie spełniania w/w wymogów Wykonawca załączy do składanej oferty próbkę tablicy ulicowej - typ UM wraz z zaślepką, strzałką oraz łącznikiem, wykonaną w skali 1:1, wg wytycznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ i wzoru umowy, na podstawie projektu tablicy do próbki, który znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ i wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349923000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.500,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: Wadium - Miejski System Informacji w Zawierciu - 2012. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach