Przetargi.pl
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96

Zakład Usług Komunalnych Sp z.o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8862018, 0-695-616-226
  • Data zamieszczenia: 2010-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z.o.o
    ul. Dęblińska 2 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8862018, 0-695-616-226
    REGON: 43084068400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pulawyzuk.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96, zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w 5 egzemplarzach na papierze oraz w wersji elektronicznej. Planowana inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek: nr 5, 6, 7, 12/1, 12/2, 14 w Puławach będących we władaniu Zamawiającego. 1.1. Zakładany przez Zamawiającego program inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96: - modernizacja i rozbudowa istniejącej linii sortowniczej; - budowa segmentu obróbki frakcji energetycznej odpadów (RDF); - modernizacja istniejącej linii przygotowania biofrakcji; - budowa segmentu kompostowania statycznego; - budowa placu dojrzewania biostabilatu (kompostu); - budowa instalacji i sieci wewnątrzzakładowych potrzebnych do funkcjonowania planowanego obiektu; - drogi i place manewrowe; - budowa nowej niecki kwatery składowej; - budowa ogrodzenia i zagospodarowanie zielenią ochronną. UWAGA: - Wykonawca winien uwzględnić w wykonywanym przez siebie przedmiocie zamówienia istniejący projekt budowlany dotyczący uruchomienia produkcji paliwa alternatywnego wraz z projektowaną infrastrukturą (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). - Wykonawca przy sporządzaniu programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie obliczenia przepustowości poszczególnych instalacji wchodzących w skład rozbudowy ZUOK w Puławach, winien uwzględnić zapisy zawarte w Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2011, w odniesieniu do regionu gospodarki odpadami - Puławy zapisanego w niniejszym Planie, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 1.2. Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca wykona program funkcjonalno-użytkowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji istniejącego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96 według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004r, a w szczególności ma zawierać elementy, o których mowa w rozdziale 4 (Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego) niniejszego Rozporządzenia - od § 15 do § 19. Plan kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych należy opracować zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) Program funkcjonalno-użytkowy ma służyć Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania przetargowego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy robot budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj (wg. Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy - żółty FIDIC). Zamawiający wymaga także, aby Wykonawca wykonał dla w/w inwestycji obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz robot budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 1.3.Wszelkie prace lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania zamówienia należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania zamówienia. 1.4.Aktualne, obejmujące zakres opracowania mapy sytuacyjno - wysokościowe z naniesionym uzbrojeniem w skali 1:500 dla celów opracowania programu funkcjonalno-użytkowego dostarczy Zamawiający. 1.5. Dodatkowe warunki: Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - Sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, - Konsultacja z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania programu funkcjonalno-użytkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzuk.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach