Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
- Data zamieszczenia: 2011-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
Pl. Łokietka 1 1
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
REGON: 00059419800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p. n. Renowacja klasztoru powizytkowskiego na centrum działań artystycznych w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1 wykonywanie czynności nadzoru autorskiego wynikających z art. 20 ust. 1 pkt 4 ppkt. a) i b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2 dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r., Nr 108, poz. 953 z późn. zm.), 3.wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 4 uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, 5 bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (celem wykonania czynności będących konsekwencją uzgodnień poczynionych na budowie) na każde jego wezwanie; przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia ( fax, telefon) lub w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie; 6 ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, w tym : a) uzgodnienie z wykonawcą robót i inwestorem możliwości wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub rozwiązań zamiennych, b) wspomaganie nadzoru inwestorskiego w zakresie kontroli zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną, 7 udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zaprojektowanie i wykonanie Zacisza rekreacyjno-edukacyjnego w osiedlu Lipniak wraz z oświetleniem ulicznym w pasie drogowym ul. Skubiszewskiego, ul. Karłowicza, ul. Klepackiego w Lublinie.
Dodano: 2016-07-14 - Opracowanie audytów energetycznych i dokumentacji technicznej termomodernizacji budynków administracyjnych na: nr 63 Komendy NOSG, PSG w Kodniu, PSG w Lubyczy Królewskiej i 2 budynków administracyjnych PSG w Skryhiczynie (sprawa nr 24/15)
Dodano: 2015-08-20 - Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) oraz Studium Wykonalności (SW) inwestycji kluczowej w Gminie Milejów - Bioelektrociepłownia wraz z zespołem instalacji hybrydowych OZE
Dodano: 2015-08-14 - Wykonanie i dostawa dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i dokumentacji odbiorczej rurociągu powietrza technologicznego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2014-03-21 - Wykonanie i dostawa dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego i dokumentacji odbiorczej rurociągu powietrza technologicznego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2014-02-28 - Realizacja projektu pn. Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Krasnystaw
Dodano: 2014-02-21 - Wykonanie projektów budowlanych wykonawczych branży: instalacyjnej, elektrycznej, budowlano - architektonicznej, aranżacji pomieszczeń.
Dodano: 2013-10-22 - Wykonanie dokumentacji technicznej termomodernizacji budynków nr 28, 36, 53, 60, 61 i 67 na terenie Komendy NOSG w Chełmie
Dodano: 2013-08-05 - OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO ORAZ OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DOTYCZĄCEJ REALIZACJI ZADANIA -BUDOWA BIALSKOPODLASKIEGO OŚRODKA DOSKONALENIA TECHNIKI JAZDY W ŻEROCINIE
Dodano: 2013-02-19 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy PL. Czechowicza 1 .
Dodano: 2011-02-14