Przetargi.pl
Wykonanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji pt. „Transgraniczna ścieżka rowerowa na obszarze gmin Lubsko-Jasień-Nowogród Bobrzański-Świdnica”

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68300 Lubsko, Plac Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 576 108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1
    68300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 684 576 108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji pt. „Transgraniczna ścieżka rowerowa na obszarze gmin Lubsko-Jasień-Nowogród Bobrzański-Świdnica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla inwestycji pn. „Transgraniczna ścieżka rowerowa na obszarze gmin Lubsko-Jasień-Nowogród Bobrzański-Świdnica” o długości ok. 58 kilometrów. Zamówienie powinno obejmować: - przygotowanie Koncepcji Ścieżki Rowerowej wg wskazówek Zamawiającego (załącznik nr 1 do Części III – Mapa przebiegu przez poszczególne gminy), na podstawie której zostanie opracowane PFU; - przygotowanie dokumentacji PFU (wersja papierowa oraz tożsama na elektronicznym nośniku danych) w ilości 4 egzemplarzy dla każdej z gmin osobno wraz z przekazaniem praw autorskich do sporządzonego dokumentu oraz wszystkich dokumentów dodatkowych niezbędnych do sporządzenia PFU; - przygotowanie i nadzór nad dokumentacją dodatkową do PFU, organizacja wyjazdów w teren, spotkań roboczych, dodatkowych badań i uzgodnień – we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawcy; - stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie przygotowania PFU (przedstawiciele gmin wchodzących w skład projektu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w III części SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach