Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Czerwieńsk w ramach zadania pn.: Budowa infrastruktury rowerowej na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego Zielona Góra

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66016 Czerwieńsk, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 278 565 , fax. 683 278 091
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25
    66016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 683 278 565, fax. 683 278 091
    REGON: 52879300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Czerwieńsk w ramach zadania pn.: Budowa infrastruktury rowerowej na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gm. Czerwieńsk o długości 9,8 km – w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego do SIWZ Programu Funkcjonalno – Użytkowego ( dalej PFU). Ścieżka rowerowa „G10” prowadzi wzdłuż DW 280 od granicy Gm. Czerwieńsk z Zieloną Górą przez Czerwieńsk, aż do skrzyżowania DW 280 z DW 279 i dalej do Nietkowa. Głównym celem projektu jest ograniczenie emisji szkodliwych substancji w sektorze transportu w Gminie Czerwieńsk i Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego ( MOF ) Zielona Góra poprzez rozbudowę infrastruktury rowerowej, zwiększenie popularności alternatywnej dla zmotoryzowanej komunikacji rowerowej oraz zwiększenie bezpieczeństwa rowerzystów. Projekt pozwoli na stworzenie sieci tras rowerowych na terenie MOF Zielona Góra, docelowo połączonych z istniejącymi i planowanymi trasami rowerowymi w Zielonej Górze i Gminie Sulechów. Ścieżka G 10 będzie łączyć się ze ścieżkami P1 i B4 w Gminie Czerwieńsk oraz ze ścieżką Z3 – w Gminie Sulechów i ścieżką Nadleśnictwa Zielona Góra. Budowana ścieżka rowerowa będzie pełnić funkcję korytarza transportowego i służyć będzie zwiększeniu wykorzystania transportu niezmotoryzowanego. Na trasie przebiegu ścieżki rowerowej G10 zaprojektowane i wykonane zostaną dwa miejsca postojowe, każde wyposażone w altanę ze stolikiem, ławki, stojak na rowery, kosz na śmieci. W zależności od lokalizacji przebiegu tras ścieżki będą posiadały różne rodzaje nawierzchni tj. nawierzchnię asfaltową, z kostki betonowej bezstykowej, szutrową. Podstawą opracowania dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno – Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Wykonanie prac przedprojektowych, a w tym w szczególności : a) wytyczenie tras projektowanej ścieżki rowerowej, b) wykonanie badań geotechnicznych w miejscach tego wymagających i opracowanie dokumentacji geotechnicznej na potrzeby wykonania projektu. 2) Wykonanie dokumentacji projektowej, na która składać się będą : a) projekt budowlany z planem przebiegu tras ścieżki wraz z opisem, niezbędnymi rysunkami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, w 5-ciu egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku cyfrowym, b) projekty wykonawcze w branżach ( konstrukcji ścieżki dla różnych nawierzchni, oświetlenia ) wymagających szczegółowego opracowania i wykonania, w 5-ciu egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku cyfrowym, c) wytyczne do opracowania Planu BIOZ, d) Opracowanie wytycznych do realizacji budowy uwzględniających wymagania ochrony środowiska naturalnego. e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB ) w 2 egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku cyfrowym. 3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego : a) uzgodnień społecznych zgodnie z ustawą z dnia 3.10.2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199 poz. 1127 ), b) prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 4) Wykonanie robót budowlanych budowy ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Czerwieńsk w ramach zadania pn. „Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Czerwieńsk w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury rowerowej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielona Góra”. 1.2 Wymagania dotyczące opracowania dokumentacji projektowej i współpracy z Zamawiającym. 1. Mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej, a także wykonanie badań geotechnicznych warunków posadowienia obiektu i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej dla potrzeb wykonania zadania w 2 egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku cyfrowym, leżą po stronie wykonawcy. 2. Przed rozpoczęciem właściwych prac projektowych wykonawca opracuje w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zawarcia umowy koncepcję przedprojektową obrazującą wykonanie przedmiotu zamówienia, która będzie zawierała co najmniej : 1) mapę w skali 1:20.000 z przebiegiem trasy ścieżki i rodzajami nawierzchni na odcinkach, 2) opisy z rysunkami poglądowymi rodzajów nawierzchni, 3) odcinki niebezpieczne wymagające specjalnego oznakowania i zabezpieczenia ( np. barierki ) oraz oświetlenia. 3. Projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracować zgodnie z : 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); 3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r. poz. 462). 4. Wszelkie decyzje, wnioski, uzgodnienia i inne dokumenty tworzące komplet dokumentacji mają być sporządzone w wersji oryginalnej papierowej, trwale spięte oraz w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym w formacie pdf. 5. Dokumentacja projektowa powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 10. wykaz opracowań dokumentacji projektowej z podaniem nazw wszystkich teczek dokumentacji, 11. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 12. dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie przedmiotowego projektowania, 13. oświadczenie Wykonawcy o przeniesieniu autorskich praw majątkowych na Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie pełnić w trakcie realizacji robót nadzór autorski w ramach umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca przeniesie autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego we wszelkich polach eksploatacji związanych z wybudowaniem i promocją Obiektu. Wykonawca nie może się uchylić od przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego nastąpi z chwilą przekazania i przyjęcia jednego kompletu wykonanej dokumentacji projektowej. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek zastrzeżeń lub ograniczeń wykonawcy w zakresie wykorzystywania opracowań będących przedmiotem umowy. Zastrzeżenia wykonawcy ograniczające przeniesienie majątkowych praw autorskich zostaną przez Zamawiającego z treści dokumentów wykreślone i uznane, jako niebyłe. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w następujących zakresach : a) uzgadniania rozwiązań projektowych, b) wykonywania świadczenia nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego wg zasad określonych w umowie o wykonanie prac projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w wysokości 50.000 zł, słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Czerwieńsk w ramach zadania pn.: Budowa infrastruktury rowerowej na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego Zielona Góra 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, 2) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach