Przetargi.pl
Wykonanie progów zwalniających w wyznaczonych lokalizacjach miasta Wrocławia.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie progów zwalniających w wyznaczonych lokalizacjach miasta Wrocławia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: Wykonanie gumowych progów prefabrykowanych – ul. Osiniecka, ul. Paderewskiego, ul. Jutrzenki, ul. Śliczna, ul. Piękna, ul. Papiernicza, ul. Częstochowska: - wytyczenie lokalizacji progów w terenie, - opracowanie projektu montażowego w poszczególnych lokalizacjach – dostosowanie progu do istniejących szerokości ulicy, - montaż progu w terenie o wytrzymałości ≥4,0MPa, trwałości ≥ 6,0˚Sh, ≤ 2,0% posiadających Krajową ocenę techniczną, certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające możliwość ich wbudowania w obiekty budowlane, - wykonanie oznakowania ORD wg opracowanego i załączonego do OPZ projektu technicznego z uwzględnieniem opinii zamieszczonych w projektach, - poprawa (przygotowanie) nawierzchni pod montaż progu (ul. Osiniecka), pozostałe lokalizacje - jeśli zachodzi taka konieczność, - wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych. 2. Zamawiający przewiduje zlecenie dodatkowego zakresu robót drogowych w ramach prawa opcji: - ul. Paderewskiego – wykonanie wysp z elementów prefabrykowanych (wym. 1,0x1,5 oraz 1,0x2,5, łączna ilość 14 szt.), wykonanie oznakowania poziomego, zakup i montaż słupków przeszkodowych U-5a (14 szt.), zakup i montaż słupków leitboy (20szt), przeniesienie znaku D-6 – wg załączonej dokumentacji; - ul. Śliczna - odnowienie oznakowania poziomego P-24 oraz P-14, zakup i montaż oznakowania pionowego D-46 i D-47 – wg załączonej dokumentacji; - ul. Piękna – wykonanie wyspy prefabrykowanej 2,0mx1,50m - 1szt, zakup i montaż barier ochronnych typu U - 4szt, zakup i montaż słupków blokujących - 2szt, zakup i montaż separatorów parkingowych na dł. 38,80m wraz z wymianą nawierzchni, zakup i montaż separatory parkingowych na długości 18,0m wraz z wymianą nawierzchni) – wg załączonej dokumentacji; - ul. Papiernicza - wykonanie oznakowania pionowego T-22 i poziomego P-14; - ul. Częstochowska – zakup i montaż 8 szt. słupków blokujących typu City;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach