Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
REGON: 104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie prac związanych z remontami awaryjnymi i cząstkowymi jezdni i chodników w 2018 roku na ulicach gminnych, i pozostałych terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontami awaryjnymi i cząstkowymi jezdni i chodników w 2018 roku na ulicach gminnych, i pozostałych terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia określają: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 14 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 9.1.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 9.1.1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 9.1.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 9.1.2. nie podlegają wykluczeniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza Ofertowego Wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) kosztorysu ofertowego zgodnego z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 12 SIWZ 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 10.3. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 26.7 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja obiektu „Korty Tenisowe Falenica” przy ul. Lokalnej 33
Dodano: 2024-07-31 - „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
Dodano: 2024-07-31 - Remont północno-zachodniego skrzydła Sądu Okręgowego w Płocku
Dodano: 2024-07-31 - "Dokończenie budowy Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie"
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja pomieszczeń Poradni PZP na II piętrze Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-31 - „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30