Przetargi.pl
Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” oraz dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha”

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09 , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    ul. Jagiellońska 10
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” oraz dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” oraz dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha” 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch częściach: CZĘŚĆ 1- Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze” CZĘŚĆ 2 - Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga” 3. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 3.1 CZĘŚĆ 1; Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” 2) W zakres robót wchodzi: - budowa lub przebudowa dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 12,935 km, - renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 7,140 km, - rekultywacji gruntów – powierzchnia 15,415 ha 3) Szczegółowy zakres robót dla Części 1 precyzuje Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, w składzie: a) STWiORB b) Przedmiary robót (w tym tabele dróg, przepustów – zjazdów, rowów, robót ziemnych) c) Dokumentacja techniczna – Projekt wykonawczy (w tym profile, poprzeczki, przekroje, szczegóły, orientacja, plan sytuacyjny, Informacja BIOZ ) 3.2 CZĘŚĆ 2 ; Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha” 2) W zakres robót wchodzi: - budowa lub przebudowa dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 13,150 km, - renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 7,775 km, - rekultywacji gruntów – powierzchnia 3 ha 3) Szczegółowy zakres robót dla Części 1 precyzuje Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, w składzie: d) STWiORB e) Przedmiary robót (w tym tabele dróg, przepustów – zjazdów, rowów, robót ziemnych) f) Dokumentacja techniczna – Projekt wykonawczy (w tym profile, poprzeczki, przekroje, szczegóły, orientacja, plan sytuacyjny, Informacja BIOZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w odniesieniu do każdej Części zamówienia, której dotyczy oferta, w wysokości dla: Części 1 zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Części 2 zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Uwaga: Wnosząc wadium w wybranej przez siebie formie, wykonawca może to uczynić jednorazowo, tzn. przelać łączną kwotę pieniężną, wynikającą z kwot poszczególnych części zamówienia, na które składa ofertę. Może też złożyć np. jedną gwarancję bankową na kwotę łączną dla oferowanych części. Działając w ten sposób, wykonawca powinien wskazać, na części zamówienia na które składa łączną kwotę wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5 ppkt 2 rozdziału SIWZ; 1) lit. a), b) c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.2. Dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.2 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach