Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna

Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska 134
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8766211
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
    ul. Rzeszowska 134 134
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8766211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 a-b do SIWZ. Część I-pozyskanie i zrywka drewna -leśnictwo Pogoń, Część II-pozyskanie i
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta na każdą część powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: -część I (leśnictwo Pogoń) w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych); -część II (leśnictwo Borowina) w wysokości: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych); 2. Wadium m
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych;2.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności: a)występują w obrocie prawnym; b). wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł dla jednej części zamówienia, jednocześnie odpowiednio potwierdzoną, że została wykonana należycie. Z dokumentów musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej pozyskanie i zrywkę drewna w ilości 2 tys. m3,; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: spełnia wymogi z punktu 1.;2.a;-każdy oddzielnie. Pozostałe warunki łącznie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych i spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych-załącznik nr 3 do SIWZ;3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania.;4.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień,; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy oświadczenia i dokumenty jak w punkcie:1,2-każdy oddzielnie. Pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach