Przetargi.pl
Spotkania na wsi - Rozbudowa i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Remizy OSP w Pogwizdowie

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-125 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260
    37-125 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
    REGON: 69058177800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Spotkania na wsi - Rozbudowa i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Remizy OSP w Pogwizdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - demontaż istniejących, indywidualnych ogrzewaczy pomieszczeń - rozbudowa i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej - budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453331001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia wymagane do realizacji zamówienia w zakresie wykonawstwa instalacji sanitarnych i gazowych; 5) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: wykonawca musi wykazać zrealizowane co najmniej 2 zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania) 6) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: a) oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące określonych okoliczności w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, b) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, c) oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, wskazanie określonego obrotu, d) pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego, e) Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór zał. nr 2 do SIWZ b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór zał. nr 3 do SIWZ c) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ter-minu składania ofert, (lub oświadczenie Wykonawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdza-jące, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświad-czenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (lub oświadczenie Wy-konawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, po-siadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich upraw-nień - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności in-stalacje sanitarne i gazowe, g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robo-tom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz, potwierdzonych referen-cjami Zamawiających, (co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stano-wiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy we-wnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania). Do wykazu należy dołączyć doku-menty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie). 2. Wykonawca ma dostarczyć także: h) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia), i) Kosztorys ofertowy uproszczony wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie materiałów i sprzętu oraz podać stawkę roboczogodziny, narzuty i zysk (zał. nr 6 do SIWZ ) j) parafowany projekt umowy - załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną