Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2017-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 1326985800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac z zakresu konserwacji urządzeń odwadniających w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń odwadniających w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na całorocznym czyszczeniu. Prace z tym związane polegają na: - oczyszczaniu studni chłonnej – 200 szt.; - oczyszczaniu wypustu ulicznego – 1 800 szt.; -oczyszczaniu koryta odpływowego podchodnikowego – 300 szt. Szczegółowy zakres prac określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dołączone do SIWZ (Załącznik nr 1). Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie prace podając zakres, technologię oraz terminy realizacji. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: pisemna; faxem; e-mail; telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie prac oraz uchybienia terminom realizacji obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar prac do czasu ich naprawy. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia prac, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wynosi 12 miesięcy i liczony jest od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób na okres realizacji zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych; kierowcy pojazdu ssąco-płuczącego czyszczącego kanalizacje pod wysokim ciśnieniem wody; kierowcy wozu asenizacyjnego; Realizacja ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 400,00 zł słownie: trzy tysiące czterysta złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo-Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ul. Czapli w Opaczy-Kolonii - zamówienie podobne
Dodano: 2024-05-28 - „Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice” - zamówienie podobne
Dodano: 2024-01-09 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice” - zamówienie podobne
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa ulicy Ogrodowej polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Stare Opole, Gmina Siedlce
Dodano: 2023-11-08 - Budowa parkingu przy ulicy Kuchy w Regułach- II
Dodano: 2023-09-27 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-07-20 - „Remont ulicy Ceglanej i ulicy Krótkiej w Komorowie"
Dodano: 2023-07-04 - Wykonanie prac związanych z przebudową podwórka przy budynku Międzynarodowa 52/54A.
Dodano: 2023-06-01 - „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-05-31