Gmina Miłosław ogłasza przetarg
- Adres: 62-320 Miłosław, Wrzesińska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 438 20 21 , fax. 61 438 30 51
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłosław
Wrzesińska 19
62-320 Miłosław, woj. wielkopolskie
tel. 61 438 20 21, fax. 61 438 30 51
REGON: 63125810600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miloslaw.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac termomodernizacyjnych i elewacyjnych ścian zewnętrznych budynku USC w Miłosławiu oraz łącznika i budynku głównego Urzędu Gminy w Miłosławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac termomodernizacyjnych i elewacyjnych ścian zewnętrznych w budynku USC w Miłosławiu oraz łącznika i budynku głównego Urzędu Gminy w Miłosławiu” Część I: Wykonanie prac termomodernizacyjnych i elewacyjnych ścian zewnętrznych w budynku USC w Miłosławiu oraz łącznika i budynku głównego Urzędu Gminy w Miłosławiu – roboty elewacyjne a) przygotowanie podłoża i malowanie elewacji na budynku USC, b) roboty dekarsko-blacharskie wraz z wykonaniem podbitki na okapach i malowanie okapów istniejących, c) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku głównym, d) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą parapetów, e) wykonanie opaski wokół budynków; Cześć II: Wykonanie prac termomodernizacyjnych i elewacyjnych ścian zewnętrznych w budynku USC w Miłosławiu oraz łącznika i budynku głównego Urzędu Gminy w Miłosławiu – wymiana okien w budynku USC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja załączona do SIWZ, a w szczególności: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 2) przedmiary robót; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: Dla części I - 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Dla części II – 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (zał. nr 1e do SIWZ) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) po wezwaniu przez Zamawiającego należy złożyć kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja krytej pływalni przy ul. Koszarowej 8 we Wrześni
Dodano: 2024-04-04 - „Dom Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu – modernizacja instalacji wewnętrznych budynku B1”
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa pomieszczeń budynku Muzeum Etnograficznego, oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu
Dodano: 2024-03-11 - Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją – remont lokali mieszkalnych (...)
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie remontu klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 40.
Dodano: 2023-11-09 - Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery części.
Dodano: 2023-10-27 - PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWNICTWA NR 1 W POZNANIU
Dodano: 2023-09-21 - Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na trzy części.
Dodano: 2023-09-12 - Przebudowa dachu na budynku oddziału przedszkolnego w Radwankach
Dodano: 2023-07-13