Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku przy ul. Krucza 36/ Wspólna 6 w Warszawie

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku przy ul. Krucza 36/ Wspólna 6 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku przy ul. Krucza 36/ Wspólna 6 w Warszawie, w szczególności: a) Branża budowlana 1) roboty rozbiórkowe w zakresie demontażu, wywiezienia i utylizacji istniejącej stolarki drzwiowej, wertikali lub żaluzji okiennych oraz innych elementów wyeksploatowanych i uniemożliwiających wykonanie prawidłowo zleconych prac; 2) roboty rozbiórkowe w zakresie demontażu, wywiezienia i utylizacji istniejącej wykładziny podłogowej oraz cokołów; 3) roboty wykończeniowe ścian i sufitów:  - uzupełnienia tynków lub zabudów g-k po robotach demontażowych i instalacyjnych;  - miejscowe szpachlowanie ścian, izolacje zacieków;  - malowanie farbami akrylowymi (emulsyjnymi);  - wymiana modułowego sufitu podwieszonego; 4) roboty posadzkarskie tj:  - naprawa posadzki betonowej;  - przygotowanie posadzki betonowej w niezbędnym zakresie pod montaż wykładziny;  - montaż nowej wykładziny;  - montaż cokołów; 5) roboty stolarskie tj:  - montaż nowych parapetów;  - wykonanie i montaż drzwi do szaf wnękowych oraz zewnętrznych elementów zabudowy szaf 6) roboty porządkowe tj:  - sprzątanie po pracach, mycie okien. b) Branża elektryczna 1) mycie i czyszczenie słupków elektryczno/teletechnicznych; 2) demontaż starych gniazd elektrycznych i teletechnicznych nie znajdujących się w słupkach wraz z odcięciem zasilania oraz ich utylizacja, 3) demontaż opraw oświetleniowych – składowanie zdemontowanych opraw we wskazanym miejscu przez zamawiającego celem ich segregacji do utylizacji przez wykonawcę lub powtórnego zastosowania w innych częściach budynku, 4) montaż nowych opraw oświetleniowych – poprzedzony wyliczeniami natężenia oświetlenia do warunków biurowych. Przed terminem składania ofert Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną. Termin wizji ustala się na dzień 27.10.2017 r. o godz. 11:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców: Warszawa, Krucza 36/ Wspólna 6 (wejście od ulicy Wspólnej). Najpóźniej do dnia 26.10.2017 r. zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest przesłać do Wydziału Zamówień Publicznych na e-mail: monika.ostaszewska@centrum.gov.pl, wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, (PAdES); 2) Oświadczenie, o którym, mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ - Załacznik nr 2 do SIWZ (PAdES); 3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), (PAdES); 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowania do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie Zakupowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach