Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w DK Zameczek ul. Słowackiego 23

Dom Kultury "Zameczek" ogłasza przetarg

  • Adres: 25-365 Kielce, ul. Słowackiego 23
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 361 39 31 , fax. 0-41 361 39 44
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury "Zameczek"
    ul. Słowackiego 23 23
    25-365 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 361 39 31, fax. 0-41 361 39 44
    REGON: 26000219600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zameczek-kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w DK Zameczek ul. Słowackiego 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymianę oświetlenia, modernizację sali klubowej; demontaż boazerii, cyklinowanie i lakierowanie parkietu, zakup i montaż kotar z atestem, wykonanie reżyserki dźwięku i obsługi świateł , montaż klimatyzacji, montaż oświetlenia zwykłego i scenicznego, wymianę drzwi wewnętrznych malowanie wybranych pomieszczeń i hallu, remont schodów wewnętrznych i posadzki wymiana płytek terakoty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00zł.wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu. Wpłaty należy dokonać przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego Nr konta;07 2030 0045 1110 0000 0155 7120
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, dostawy rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: wykonanie co najmniej 3 zadań (każde na kwotę stanowiącą co najmniej 30% wartości niniejszej oferty).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ustawy prawa zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. 4. Wszystkie dokumenty wymienione poniżej: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie że ,wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie przepisów określonych w art.24.ust.1pkt1-10 oraz ust. 2 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.pl , www.zameczek-kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach