Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych w budynkach komunalnych zlokalizowanych w Poznaniu w podziale na 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w budynkach komunalnych zlokalizowanych w Poznaniu (w podziale na 3 części) przy: 1. ul. Szyperskiej 8 (remont dachu), 2. ul. Żupańskiego 13-13A (roboty ogólnobudowlane, stolarskie, instalacji elektrycznej), 3. ul. Żupańskiego 13-13A ( roboty ogólnobudowlane, dekarskie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 14.900,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dziewięćset zł 00/100), w tym dla części: 1) dla części I ul. Szyperskiej 8 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100), 2) dla części II ul. Żupańskiego 13-13A– 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100), 3) dla części III ul. Żupańskiego 13-13A– 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać część na jaką jest wnoszone Wadium. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. 3. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej nr 324103P – Wygoda – Otusz o nawierzchni bitumicznej.
Dodano: 2024-06-19 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Młynik dz. nr 271
Dodano: 2024-06-05 - Budowa ul. Józefa Grobelnego w Buku.
Dodano: 2024-05-19 - Remont drogi gminnej w Lednogórze dz. nr 51, Gmina Łubowo
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa drogi gminnej na os. Gronowym w Gronówku.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela – Głuchów w Pogorzeli.
Dodano: 2024-04-23 - Budowa ulic oraz ciągów pieszo- jezdnych na osiedlu Łężyn (ul. Mazurska, ul. Kaszubska) w Koninie
Dodano: 2024-04-18 - Remont – nakładka bitumiczna z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte w Pogorzeli.
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 747555P Pogorzela – Głuchów.
Dodano: 2024-04-15