Przetargi.pl
Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700 , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie, konserwację i remont oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska. Zakres robót obejmuje: 3.1.Roboty rozliczane ryczałtem miesięcznym: 1)Przyjmowanie zgłoszeń o awarii, 2)Utylizacja urządzeń sieci oświetlenia ( bez źródeł i opraw ), 3)Oględziny sieci oświetlenia drogowego, 4)Doraźne oględziny działania punktów świetlnych, 5)Przegląd punktów świetlnych bez wymiany źródeł, 6)Malowanie szafek oświetleniowych oraz naprawy uszkodzeń mechanicznych, 7)Malowanie słupów stalowych, słupów parkowych i wysięgników oświetlenia, 8)Pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej, 9)Pomiary eksploatacyjne ( rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli), 10)Wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia, 11)Pomiary rezystancji uziemienia 12)Kontakt w imieniu zamawiającego z właściwym dysponentem sieci w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia, 13)przeglądy punktów świetlnych, 14) wymianę niesprawnych źródeł światła zgodnie z rodzajem oprawy, dławików i bezpieczników latarnikowych, 15)wymianę uszkodzonych elementów oprawy oświetleniowej, 16)regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, 17)przegląd linii kablowej, 18)przegląd linii napowietrznej, 19)zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, 20)wymianę niesprawnych bezpieczników, 21)wymianę główki bezpiecznikowej , 22)wymianę podstawy bezpiecznikowej, 23)wymianę tabliczek bezpiecznikowych, 24)przegląd, konserwacja wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych, 25) konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek konstrukcji wsporczych, 26)przegląd szafki lub tablicy zasilającej, 27)konserwacja szaf oświetleniowych (sterowniczych) uzupełnianie opisów oraz styczników 28)czyszczenie i konserwacja wymiana tablic słupowych, 29)regulację zegarów sterowniczych, 30)montaż muf na uszkodzonych kablach, 31)zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i innych aktów wandalizmu, 32)kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych, 33)naprawa uszkodzonych uziemień, 34)ocena stanu technicznego sieci, 35) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników, Zamawiający informuje że czasie trwania umowy istnieje możliwość zwiększenia ilość słupów i punktów świetlnych. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług konserwacji również na nowo powstałych słupach oświetleniowych i punktach świetlnych . Zamawiający przewiduje około 20 nowych punktów świetlnych. Zmiana ilości słupów i punktów świetlnych nie powoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy. Zamawiający przewiduje malowanie oraz naprawę około 15 szt. szafek oświetleniowych zlokalizowanych na terenie miasta Środa Wielkopolska. Zamawiający informuje, że w roku 2017 roku wykonano około 200 pomiarów skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej, 50 pomiarów napięć i obciążeń oświetlenia, 100 pomiarów rezystancji uziemienia. Pomiary są wykonywane sukcesywnie. Ostatnie pomiary wykonano w miesiącu październiku br.. Ponadto Zamawiający przewiduje malowanie około 31 szt. ( łącznie) słupów stalowych , parkowych i ozdobnych. Rodzaje Opraw wykorzystywanych w oświetleniu gminy Środa Wielkopolska: ASTRA road, CORONA LED , SGS, OUS , SGP z kloszem zamawiający przewiduje około 100 wymian elementów opraw. Oprawy żeliwne ozdobne. źródła światła: sodowe i ledowe Dławiki i bezpieczniki: dławiki typu sodowego o wielkości od 70 do 250W, bezpieczniki typu Bi oraz S-191 typu B i C Zamawiający informuje, że podczas przeprowadzania przeglądów linii energetycznych nn wykonawca sprawdza: a) stan konstrukcji wsporczych, fundamentów , b) stan przewodów i ich osprzętu, c) stan łączników, ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, d) stan odcinków kablowych sprawdzanej linii napowietrznej, e) stan izolacji linii , f) stan napisów: informacyjnych i ostrzegawczych oraz zgodność oznaczeń z dokumentacją techniczną , g) stan instalacji oświetleniowej i jej elementów , h) zachowanie prawidłowej odległości przewodów od ziemi, zarośli, gałęzi drzew oraz od obiektów znajdujących się w pobliżu linii, i) zachowanie prawidłowej odległości od składowisk materiałów łatwo zapalnych , j) wpływ na konstrukcje linii działania wód lub osiadania gruntu , k) stan oznaczników linii kablowych i tablic ostrzegawczych, l) stan wejść do tuneli, kanałów i studzienek kablowych, m) stan osłon przeciwkorozyjnych kabli, konstrukcji wsporczych i osłon przed uszkodzeniami mechanicznymi, n) stan głowic kablowych brak , o) stan połączeń przewodów uziemiających i zacisków , p) stan urządzeń dodatkowego wyposażenia linii , r) czy w pobliżu tras linii kablowych nie prowadzi się wykopów oraz czy na trasach linii kablowych nie są składowane duże i ciężkie elementy, mogące utrudniać dostęp od kabla . Czynności należy dokonać sukcesywnie według potrzeb zgodnie z dokonanymi przez wykonawcę przeglądami . Zamawiający informuje że dnia dzisiejszego wykonano czyszczenia opraw, mycia kloszy i odbłyśników w ilości 300 szt., ta sama ilość przewidziana jest do wykonania w roku 2018. Typy główek bezpiecznikowych K2 oraz główki do bezpieczników DO1 i DO2 Zamawiający przewiduje wymianę około 40 szt. główek bezpiecznikowych. Typy podstawy bezpiecznikowej: PBD -3, TZ do 25 A, UZ do 25A zamawiający przewiduje ok. 40 szt. Wymiana tabliczek bezpiecznikowych: typu TB-11 ok. 20 szt.. Z wykonanych pomiarów określonych w pkt 3.1 wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne protokoły badań. 2. Roboty remontowe oświetlenia ulicznego obejmują: 1)Wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach oraz usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn,. 2)Wymianę lub naprawa opraw oświetleniowych 3)Wymianę uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych, 4)Montaż lub wymianę wysięgników 5)Wymianę lamp ledowych od 35-50W 6)Wymianę uszkodzonych linii kablowych 7)Wycinkę gałęzi zasłaniających oprawę 8)Wymianę uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających Prace wyszczególnione w pkt. 3.2 wykonywane będą przez Wykonawcę na zlecenie zamawiającego i rozliczane cenami jednostkowymi zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Roboty nie ujęte w punkcie 3.1 i.3.2, a związane z przedmiotem zamówienia zlecane będą przez zamawiającego i rozliczane kosztorysem powykonawczym wg stawek roboczogodziny zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty przyjęto 1800 roboczogodzin na wykonanie ww. prac. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany również do sprawowania nadzoru technicznego nad pracami związanymi z oświetleniem drogowym objętych niniejszym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2.Wadium może być wniesione jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku: 93 9084 0003 2211 0000 5975 0008, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu IiZ.271.19.2017 na Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa rozdz. IX pkt 2 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ ( w przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć tylko jeden wypełniony formularz) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, jest zobowiązany do przekazania tego oświadczenia w formie oryginału w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ( informacja z otwarcia ofert), Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach