Zespół Szkół Nr 6 im. K. Brzostowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sikorskiego 21
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5658560 , fax. 0-87 5658561
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 6 im. K. Brzostowskiego
ul. Sikorskiego 21 21
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5658560, fax. 0-87 5658561
REGON: 00040505600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych łazienek uczniowskich w zasobach zarządzanych przez Zespół Szkół nr 6 w Suwałkach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne ,Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych ,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych ,Instalowanie okien, drzwi i podobnych elementów ,Kładzenie terakoty ,Kładzenie glazury ,Roboty malarskie ,Usuwanie warstwy malarskiej, Roboty rozbiórkowe , 1.Wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych łazienek uczniowskich w zasobach zarządzanych przez Zespół Szkół nr 6 w Suwałkach. 2.Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. W ofercie należy podać: 2.1. proponowaną końcową stawkę roboczogodziny obejmującą: - godzinową stawkę robocizny bezpośredniej w PLN, - koszty pośrednie w % - zysk w % Koszty pośrednie liczone procentowo od Robocizny bezpośredniej i Sprzętu. Zysk liczony procentowo od Robocizny bezpośredniej, Sprzętu i Kosztów pośrednich. 2.2. wskaźnik procentowy do materiałów, który nie może przekroczyć 10%. Powyższa cena posłuży do sporządzania kosztorysów powykonawczych za prace remontowe na każdą łazienkę oddzielnie. 3.Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa załącznik nr 3 do umowy stanowiący przedmiar robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2300.00PLN (słownie złotych: dwa tysiące trzysta złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.10.2009r. do godz. 9:00 w jednej lub kilku z n/w form: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO SA 78124052111111000049212237 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy PZP 2)Wnieśli wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w pkt III.1 3)Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)Posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych - w ciągu ostatnich 5 lat, tj. w roku 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia. 2.Zamawiający określa: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wyłącznie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty załączone do oferty określone w Rozdziale VIII SIWZ, według kryterium spełnia- nie spełnia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w Rozdziale VII SIWZ pkt 1 ppkt 1 i 3 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę, a pozostałe warunki muszą spełniać wspólnie. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę tego wykonawcy uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Potwierdzenie wniesienia wadium (w kopercie zewnętrznej). 10.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 11.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy 12.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs6.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacji i dostosowaniu pomieszczeń budynku Internatu Liceum Plastycznego im. Artura Grottgera w Supraślu - III etap.
Dodano: 2016-06-22 - Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Kopernika 8-10 w Grajewie
Dodano: 2016-06-15 - Modernizacja i dostosowane pomieszczeń budynku Internatu Liceum Plastycznego im. Artura Grottgera w Supraślu, - III etap.
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie modernizacji systemu klimatyzacji Klinik: Ginekologii, Neonatologii oraz Rozrodczości USK w Białymstoku
Dodano: 2016-04-14 - Demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, zaworów zwrotnych (600 sztuk) i ciepłomierzy (236 sztuk) w lokalach komunalnych (mieszkalnych i użytkowych) administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Dodano: 2015-10-15 - Demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, zaworów zwrotnych (600 sztuk) i ciepłomierzy (236 sztuk) w lokalach komunalnych (mieszkalnych i użytkowych) administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
Dodano: 2015-09-09 - Demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, zaworów zwrotnych (600 sztuk) i ciepłomierzy (236 sztuk) w lokalach komunalnych (mieszkalnych i użytkowych) administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
Dodano: 2015-08-10 - Wykonanie pionów nawodnionych wyposażonych w zawory hydrantowe w dwóch segmentach - 4 klatki schodowe ( VII - X ) w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Witosa 4A w Suwałkach
Dodano: 2015-06-11 - Przebudowa łazienki na parterze w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rajgrodzie.
Dodano: 2015-03-23 - Termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Gminie Łomża w miejscowościach: Jarnuty, Konarzyce i Nowe Kupiski
Dodano: 2014-10-15