Przetargi.pl
Demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, zaworów zwrotnych (600 sztuk) i ciepłomierzy (236 sztuk) w lokalach komunalnych (mieszkalnych i użytkowych) administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2015-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
    ul. Wigierska 32 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 79000227000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, zaworów zwrotnych (600 sztuk) i ciepłomierzy (236 sztuk) w lokalach komunalnych (mieszkalnych i użytkowych) administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, zaworów zwrotnych (600 sztuk) i ciepłomierzy (236 sztuk) w lokalach komunalnych (mieszkalnych i użytkowych) administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Wykaz adresów oraz ilość i rodzaj urządzeń do wymiany zawiera załącznik Nr 1 do umowy. 2. Wymiana wraz z dostawą wodomierzy obejmuje: ­ dostarczenie i wymianę wodomierzy z ich oplombowaniem i wymianą uszczelek na wodomierze typu JS-0,6 ? 15 do zabudowy poziomej i pionowej o progu rozruchu nie większym niż 2,5 l/h z zamontowaniem zaworu zwrotnego (wkładanego w złączkę) ­ konstrukcja wodomierza i ekran antymagnetyczny który winien zabezpieczać przed ingerencją z zewnątrz i zafałszowaniem wskazań wodomierza, ­ korpus wodomierza metalowy odporny na korozję i osadzaniem się osadów, 3. Wymiana wraz z dostawą ciepłomierzy obejmuje: ­ dostarczenie i wymianę ciepłomierzy z ich oplombowaniem i wymianą uszczelek na ciepłomierze z przepływomierzem mechanicznym jednostrumieniowym ? 15 wraz z elektroniczną rejestracją obrotów wirnika odporną na działanie magnesów neodymowych w klasie C według EN 14234-4, pozycja zabudowy pozioma i pionowa ­ przelicznik elektroniczny - duży, czytelny wyświetlacz umożliwiający dogodne odczyty, pamięć zabezpieczona przed utratą danych, trzy poziomy danych - główny, serwisowy i statystyczny, wersja z możliwością odłączenia przelicznika i umieszczenia go w odległości równej lub większej niż 30 cm od przepływomierza, pamięć wskazań 15 miesięcy odczyt z wyświetlacza, bateria gwarantująca działanie min. 6 lat, automatyczna sygnalizacja błędów, ­ czujniki temperatury - Pt 500 z platynowymi rezystorami gwarantującymi długą stabilną pracę i dokładny pomiar. 4. Do obowiązków Wykonawca należy: ­ sporządzenie protokołu wymiany wodomierzy i ciepłomierzy wraz z naniesieniem numeru fabrycznego daty legalizacji i wskazania stanu (ilości m3) wodomierza zdemontowanego i nowo zamontowanego, wskazanie stanu (ilości GJ) ciepłomierza zdemontowanego oraz nowo zamontowanego z podpisem najemcy lokalu wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego ­ druk protokołu Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, ­ protokoły z wymiany wodomierzy i ciepłomierzy należy przekazać na bieżąco do Działu Eksploatacji ZBM, ­ sporządzenie wykazu wymienionych wodomierzy i ciepłomierzy w lokalach wg wzoru dostarczonego przez zamawiającego, ­ sporządzenie zestawienia ilościowego i wartości wymienionych wodomierzy i ciepłomierzy w poszczególnych budynkach 6. Zdemontowane wodomierze i ciepłomierze pozostają własnością Wykonawcy. 7. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 8. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ 9. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - 60 m-cy na wodomierze, zawory zwrotne i ciepłomierze - 36 m-cy na roboty instalacyjne - montażowe licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 10. Okres ważności legalizacji zamontowanych wodomierzy i ciepłomierzy minimum 2020 rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:3000,00 zł słownie złotych: trzy tysiące 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.08.2015 do godz. 0900 w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie pomyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach