Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych na drodze wojewódzkiej nr 485 m. Pabianice ul. św. Jana od km 0+035 do km 0+575, dł. 0,540 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 042 6162273
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, fax. 042 6162273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych na drodze wojewódzkiej nr 485 m. Pabianice ul. św. Jana od km 0+035 do km 0+575, dł. 0,540 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac remontowych na drodze wojewódzkiej nr 485 m. Pabianice ul. św. Jana od km 0+035 do km 0+575, dł. 0,540 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 400 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w warunek muszą spełniać łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Warunki szczegółowe: Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: 1) Średni przychód za dwa ostatnie lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN, 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie tu określonym: Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: Specjalność drogowa: Kierownik budowy - 1 osoba, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: uprawnienia wykonawcze drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń właściwe dla przedmiotu zamówienia i posiada ubezpieczenie oc w związku z pełnieniem funkcji, o której mowa powyżej, w okresie ostatnich 5 lat był kierownikiem budowy/robót w związku z remontem, przebudową lub rozbudową drogi klasy technicznej min. G na terenie zurbanizowanym przez okres min. 18 miesięcy, przy czym przynajmniej 1 zadanie dotyczyło przekroju ulicznego (niekoniecznie na całym odcinku) z regulacją wysokościową wpustów w jezdni. Specjalność telekomunikacyjna: Kierownik robót - 1 osoba, w okresie ostatnich 5 lat był kierownikiem budowy/robót w związku z remontem, przebudową lub rozbudową sieci telekomunikacyjnej. Specjalność instalacyjna w zakresie sieci wod.-kan, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych: Kierownik robót - 1 osoba, w okresie ostatnich 5 lat był kierownikiem budowy/robót w związku z remontem, przebudową lub rozbudową sieci kanalizacji deszczowej w jezdni drogi publicznej. Wykonawca może przedstawić uprawnienia odpowiadające wymaganym wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów w tym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza przestawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: 1) Wytwórnia mas bitumicznych stacjonarna o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym wydajności min. 100 Mg/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości (zgodnie z normą i zapisami STWiORB) - max. 2 godz. od załadowania do wbudowania, wyposażona w izolowany termicznie silos gotowej mieszanki - 1; 2). Rozkładarka mas bitumicznych, wyposażona w elektroniczny układ sterowania grubością wbudowywanej warstwy oraz posiadająca urządzenia do podgrzewania spoiny podłużnej - 1; 3). Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych a) stalowe walce wibracyjne - lekkie i średnie (po 1) - 2, b) walce ogumione ciężkie z regulacją ciśnienia w oponach (1), c) stalowe walce statyczne (2); 4). Frezarka o szer. frezu min. 1200 mm - 1; 5). Szczotka mechaniczna (urządzenie dwuszczotkowe zgodnie z zapisami STWiORB) - 1; 6) Skrapiarka lepiszcza z końcówką do ręcznego spryskiwania - 1; 7). Koparka - 1; 8). Samochody samowyładowcze o ładowności min. 12 Mg, wyposażone w plandeki do przykrywania mieszanki podczas transportu lub samochody termosy o tej samej ładowności - 3; 9). Malowarka - 1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej 2 zadania porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. polegające na remoncie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy technicznej min. G na obszarze zabudowanym z wymianą warstwy ścieralnej przebudową konstrukcji nawierzchni (warstwa ścieralna z SMA) i regulacją wpustów w jezdni, przy czym zadania te dotyczyły przekroju ulicznego (niekoniecznie na całym odcinku). Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Część sprawozdania finansowego -rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat, za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, - Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż w pkt. 6.2.1.2) IdW, - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) dla osób, dla których jest to wymagane. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone kopie stosownych uprawnień i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.2 IdW składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy dla tego oświadczenia są takie same, jak dla składanych dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. oraz 7.3. IdW winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. IdW winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. - dokumenty wymienione w pkt 7.2. IdW powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.2. IdW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach