Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych balkonów i elementów elewacji oraz wymiana pionu c.o. w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Poznaniu, Plac Wolności 17

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych balkonów i elementów elewacji oraz wymiana pionu c.o. w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Poznaniu, Plac Wolności 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych balkonów i elementów elewacji wraz z wymianą pionu c.o. w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Poznaniu, Plac Wolności 17. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont balkonów oraz koryt spływowych z balkonów do rur spustowych polegający na rozbiórce pokrycia papowego, skuciu betonu pod pokryciem, - wykonanie nowego podłoża betonowego z izolacją z emulsji oraz pokrycie papą termozgrzewalną wywiniętą 50 cm na mur i przymocowaną do niego listwą dociskową, - skucie tynku do wysokości 1,0 m i ułożenie nowego na ścianie na całej długości balkonu,. - pomurowanie murku z cegły na granicy z sąsiadem, jego otynkowanie i wykonanie opierzeń, - naprawę podłoża między tralkami i wykonanie na nim nowego opierzenia, - wykonanie instalacji grzewczej rur spustowych wraz z centralką kierującą. - wymianę wewnętrznego pionu c.o. Zakłada się prowadzenie robót bez rusztowania zewnętrznego. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarto ponadto w następujących załącznikach: przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentach wymienionych w ust. 3, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace na okres min. 36 miesięcy. 6. Wykonawca na użyte podczas realizacji prac wyroby udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta ale nie krótszej niż 12 miesięcy. 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz po przeprowadzonych robotach oraz śmieci. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w otoczeniu budynku. 10. Wykonawca w przypadku zaistnienia konieczności zajęcia pasa drogowego, we własnym zakresie dokona niezbędnych zgłoszeń i pokryje koszty związane z zajęciem pasa drogowego. 11. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali harmonogram realizacji prac. 14. Dokładna lokalizacja centralki kierującej zostanie ustalona z Inspektorem nadzoru w trakcie realizacji robót. 15. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznych uzgodnieniu terminu z Panem Zbigniewem Bocheńskim 698-889-444.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach