Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Benickiej 4 w Krotoszynie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Rawicka 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 062 7228000
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41 41
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 062 7228000
    REGON: 25046865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.krotoszyn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Benickiej 4 w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Benickiej 4 w Krotoszynie 1.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a)Rozebranie pokrycia dachowego - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki - 513,85 m2 - Rozebranie pokrycia dachowego z gąsiorów - 79,55 mb - Rozebranie rynien dachowych z blachy - 82,7 mb - Rozebranie rur spustowych - 51,40 mb - Rozebranie konstrukcji więźby dachowej - 513,85 m2 b) Montaż pokrycia dachowego: - Wzmocnienie krokwi deskami o gr. 32 mm - dwustronne nabicie desek na krokwie - 71,4 mb - Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii - 513,85 m2 - Impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat - Pokrycie dachów dachówką ceramiczną - 513,85 m2 - Montaż gąsiorów 79,55 mb - Różne obróbki blacharskie - 29,57 m2 - Montaż rynien z blachy fi 180 - 72,99 mb - Montaż rynien z blachy fi 120 - 72,99 mb - Montaż rur spustowych fi 150 - 47,60 mb - Montaż rur spustowych fi 100 - 3,80 mb c) Roboty towarzyszące - Przemurowanie kominów z cegieł - 11,17 m3 - Przygotowanie podłoża pod docieplenie, docieplenie ścian budynku oraz dwukrotne malowanie ocieplonych ścian - 63,92 m2 - Wykonanie rusztowania przy kominach 5 szt. - Rynny drewniane do gruzu, ustawienie i demontaż - 23,80 mb - Rusztowania ramowe zewnętrzne, przyścienne o wysokości do 10 m - Wywóz gruzu - 10,28 m3 - Wywóz odpadów - 35,4 t d) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z : Ustawą - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409),przedmiarem robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy,stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Wzór Karty gwarancyjnej stanowi załącznik B do SIWZ. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa przedmiar robót - stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót nie zawiera wszystkich elementów zawartych i opisanych w dokumentacji projektowej. Zamawiający zamierza zrealizować zadanie w ograniczonym zakresie zgodnie z przedmiarem robót. Zaleca się złożenie kosztorysu uproszczonego, opracowanego na podstawie przedmiaru robót udostępnionego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby cena jednostkowa zawierała wszystkie narzuty (oprócz podatku VAT). Zamawiający nie wymaga przedłożenia przez Wykonawcę kosztorysu szczegółowego, zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabeli elementów scalonych. Ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych materiałów i urządzeń technicznych czy producentów w załączonym projekcie budowlanym i STWiOR czy w SIWZ służy wyłącznie określeniu standardu, jaki Zamawiający przyjął dla realizacji powyższego zadania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Projekt umowy stanowi załącznik A do SIWZ Warunki gwarancji: 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium celem zabezpieczenia oferty przez cały czas związania ofertą w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: nr konta bankowego PKO BP. O/Krotoszyn 52 1020 2267 0000 4702 0059 9076 z adnotacją Wadium - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Benickiej 4 w Krotoszynie. 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Za wadium złożone w terminie zostanie uznane obciążenie wpłatą konta Zamawiającego w terminie do 28.10.2014 r. do godz. 1000. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokument stanowiący formę wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem 8.Brak wniesienia wadium (m.in. obciążenie rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert).skutkuje wykluczeniem wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta ostała wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgkim.krotoszyn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach