Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
- Data zamieszczenia: 2020-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
Sandomierska 1
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
REGON: 83041400600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich w budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne (etap IV - Przebudowa I piętra budynku oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń z przeznaczeniem na cele wystawiennicze i edukacyjne) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie IV etapu inwestycji w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 12, obecnie Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu prac konserwatorskich i budowlanych mających na celu przebudowę I piętra budynku oraz na zmianie sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na cele wystawiennicze i edukacyjne. W wyniku prac powstanie 119,85 mkw nowej powierzchni użytkowej, przeznaczonej na działalność edukacyjno-wystawienniczą: sala ekspozycyjna (1 szt.) i sale edukacyjne (2 szt.). Nowo utworzona przestrzeń publiczna będzie dostępna także dla osób z niepełnosprawnością: powstaną sale w systemie bezprogowym (dla osób z niepełnosprawnością ruchową) i pętla indukcyjna (dla osób z niepełnosprawnością słuchową). Przewidziano także wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, instalacji ogrzewania podłogowego i grzejnikowego, instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacje niskoprądowe, instalacje nagłośnieniowe oraz alarmowe. Szczegółowy zakres prac jest następujący: 1. Roboty rozbiórkowe: wykucie otworów w ścianach nośnych dla otworów drzwiowych i przejść; rozebranie podłóg i posadzek; demontaż drzwi wewnętrznych; rozebranie tynków wewnętrznych; wywóz gruzu z utylizacją. 2. Wykonanie robót konstrukcyjnych: zabezpieczenie (nadproża) nowych i modernizowanych otworów w ścianach; zamurowanie otworów w ścianach; ścianki działowe z gips kartonu; izolacja termiczna ścian zewnętrznych od wewnątrz; wykonanie tynków wewnętrznych. 3. Wykonanie posadzek: wykonanie warstw pod posadzkowych w salach: ekspozycyjnej (1 szt.) i edukacyjnych (2 szt.); wykonanie posadzek żywicznych w sali ekspozycyjnej (1 szt.); wykonanie posadzki z gresu w salach edukacyjnych (2 szt.). 3. Montaż nowych drzwi wejściowych do sal ekspozycyjnych i edukacyjnych - 5 szt.; 4. Malowanie pomieszczeń farbami lateksowymi (sufity + ściany); 5. Wykonanie zabudowy wnęk okiennych ; 6. Wykonanie elementów dekoracyjnych w foyer: listwa przypodłogowa, listwy przysufitowe; 7. Wykonanie instalacji sanitarnych: wykonanie rozbudowy ogrzewania podłogowego 3 pętli z rurek PE dn 16 mm w sali ekspozycyjnej wraz z instalacją zasilającą; wykonanie rozbudowy instalacji ogrzewania grzejnikowego - montaż 4 szt. grzejników wraz z instalacją zasilającą; wykonanie rozbudowy instalacji klimatyzacyjnej 1 agregat zewnętrzny + 3 agregatów wewnętrznych; 8. Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych: instalacja oświetleniowa i gniazdkowa oraz pętli indukcyjnej w sali ekspozycyjnej i salach edukacyjnych; 9. Zakup i montaż opraw ewakuacyjnych - 3 szt.; 10. Zakup i montaż floorboxów - 4 szt.; 11. Wykonanie instalacji nagłośnieniowej (okablowania instalacja DSO). 12. Demontaż i ponowny montaż instalacji alarmowych (SSWIN, SSP, CCTV). 13. Montaż instalacji sieci strukturalnej LAN. 14. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało kompleksowe zabezpieczenie elementów wykończeniowych budynku w częściach już wyremontowanych w ramach I, II, III etapu inwestycji (poprzez trwałe zabezpieczenie wnętrza windy przed urazami mechanicznymi typu: zbicie lustra, porysowanie wnętrza ze stali nierdzewnej, zniszczenie podłogi/sufitu; zabezpieczenie drzwi wejściowych do przedsionka oraz podłóg przedsionka na poziomie -1; zabezpieczenie schodów z piaskowca, drzwi, okien, itp.). Zamawiający wymaga transportu gruzu przy pomocy leja spustowego na zewnątrz budynku oraz transportu betonu za pomocą pompy poprzez okno na piętrze budynku w części remontowanej. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Harmonogram zostanie przekazany Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Wszystkie prace budowlane należy prowadzić zgodnie z przyjętymi normami i sztuką budowlaną, wg dostarczonej dokumentacji, pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. Roboty budowlane wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej zgodnie z przepisami BHP i sztuką budowlaną. Uwaga! Zamawiający informuje Wykonawcę, że w czasie realizacji powierzonych mu prac istnieje możliwość pojawienia się na budowie innych wykonawców realizujących w tym samym miejscu i czasie odrębne zamówienie. W związku z tym Zamawiający wymaga współpracy z tym wykonawcą celem umożliwienia wykonawcy realizacji zleconych prac w taki sposób aby warunki wykonywania umowy nie wpłynęły negatywnie na jego realizację. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu i zastosowania się do poleceń Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy, oświadczenie RODO – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Parafowany wzór umowy, 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 7) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20 - Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy PSP Nr 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2024-02-09 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-12-15 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-10-18 - „Remont pomieszczeń na parterze i I piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27a”
Dodano: 2023-10-04 - Przebudowa budynku PSSE Krosno wraz z wyposażeniem laboratorium w ramach proj.„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
Dodano: 2023-10-02 - Modernizacja sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Osieku Jasielskim w ramach poddz.19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
Dodano: 2023-09-22 - Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-19