Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich w budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne (etap IV - Przebudowa I piętra budynku oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń z przeznaczeniem na cele wystawiennicze i edukacyjne)

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich w budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne (etap IV - Przebudowa I piętra budynku oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń z przeznaczeniem na cele wystawiennicze i edukacyjne)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie IV etapu inwestycji w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 12, obecnie Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu prac konserwatorskich i budowlanych mających na celu przebudowę I piętra budynku oraz na zmianie sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na cele wystawiennicze i edukacyjne. W wyniku prac powstanie 119,85 mkw nowej powierzchni użytkowej, przeznaczonej na działalność edukacyjno-wystawienniczą: sala ekspozycyjna (1 szt.) i sale edukacyjne (2 szt.). Nowo utworzona przestrzeń publiczna będzie dostępna także dla osób z niepełnosprawnością: powstaną sale w systemie bezprogowym (dla osób z niepełnosprawnością ruchową) i pętla indukcyjna (dla osób z niepełnosprawnością słuchową). Przewidziano także wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, instalacji ogrzewania podłogowego i grzejnikowego, instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacje niskoprądowe, instalacje nagłośnieniowe oraz alarmowe. Szczegółowy zakres prac jest następujący: 1. Roboty rozbiórkowe: wykucie otworów w ścianach nośnych dla otworów drzwiowych i przejść; rozebranie podłóg i posadzek; demontaż drzwi wewnętrznych; rozebranie tynków wewnętrznych; wywóz gruzu z utylizacją. 2. Wykonanie robót konstrukcyjnych: zabezpieczenie (nadproża) nowych i modernizowanych otworów w ścianach; zamurowanie otworów w ścianach; ścianki działowe z gips kartonu; izolacja termiczna ścian zewnętrznych od wewnątrz; wykonanie tynków wewnętrznych. 3. Wykonanie posadzek: wykonanie warstw pod posadzkowych w salach: ekspozycyjnej (1 szt.) i edukacyjnych (2 szt.); wykonanie posadzek żywicznych w sali ekspozycyjnej (1 szt.); wykonanie posadzki z gresu w salach edukacyjnych (2 szt.). 3. Montaż nowych drzwi wejściowych do sal ekspozycyjnych i edukacyjnych - 5 szt.; 4. Malowanie pomieszczeń farbami lateksowymi (sufity + ściany); 5. Wykonanie zabudowy wnęk okiennych ; 6. Wykonanie elementów dekoracyjnych w foyer: listwa przypodłogowa, listwy przysufitowe; 7. Wykonanie instalacji sanitarnych: wykonanie rozbudowy ogrzewania podłogowego 3 pętli z rurek PE dn 16 mm w sali ekspozycyjnej wraz z instalacją zasilającą; wykonanie rozbudowy instalacji ogrzewania grzejnikowego - montaż 4 szt. grzejników wraz z instalacją zasilającą; wykonanie rozbudowy instalacji klimatyzacyjnej 1 agregat zewnętrzny + 3 agregatów wewnętrznych; 8. Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych: instalacja oświetleniowa i gniazdkowa oraz pętli indukcyjnej w sali ekspozycyjnej i salach edukacyjnych; 9. Zakup i montaż opraw ewakuacyjnych - 3 szt.; 10. Zakup i montaż floorboxów - 4 szt.; 11. Wykonanie instalacji nagłośnieniowej (okablowania instalacja DSO). 12. Demontaż i ponowny montaż instalacji alarmowych (SSWIN, SSP, CCTV). 13. Montaż instalacji sieci strukturalnej LAN. 14. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało kompleksowe zabezpieczenie elementów wykończeniowych budynku w częściach już wyremontowanych w ramach I, II, III etapu inwestycji (poprzez trwałe zabezpieczenie wnętrza windy przed urazami mechanicznymi typu: zbicie lustra, porysowanie wnętrza ze stali nierdzewnej, zniszczenie podłogi/sufitu; zabezpieczenie drzwi wejściowych do przedsionka oraz podłóg przedsionka na poziomie -1; zabezpieczenie schodów z piaskowca, drzwi, okien, itp.). Zamawiający wymaga transportu gruzu przy pomocy leja spustowego na zewnątrz budynku oraz transportu betonu za pomocą pompy poprzez okno na piętrze budynku w części remontowanej. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Harmonogram zostanie przekazany Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Wszystkie prace budowlane należy prowadzić zgodnie z przyjętymi normami i sztuką budowlaną, wg dostarczonej dokumentacji, pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. Roboty budowlane wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej zgodnie z przepisami BHP i sztuką budowlaną. Uwaga! Zamawiający informuje Wykonawcę, że w czasie realizacji powierzonych mu prac istnieje możliwość pojawienia się na budowie innych wykonawców realizujących w tym samym miejscu i czasie odrębne zamówienie. W związku z tym Zamawiający wymaga współpracy z tym wykonawcą celem umożliwienia wykonawcy realizacji zleconych prac w taki sposób aby warunki wykonywania umowy nie wpłynęły negatywnie na jego realizację. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu i zastosowania się do poleceń Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy, oświadczenie RODO – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Parafowany wzór umowy, 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 7) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach