Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji doprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr 34, 35, 36, 37, 37a, 37b, 37c w miejscowości Włostów

Gmina Żary ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4707300, 4707301, 4707317 , fax. 068 4707303
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
    Aleja Jana Pawła II 6 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, fax. 068 4707303
    REGON: 00054690500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji doprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr 34, 35, 36, 37, 37a, 37b, 37c w miejscowości Włostów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i budowa przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji doprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr.34; 35; 36; 37; 37a; 37b; 37c w miejscowości Włostów na podstawie załączonego programu funkcjonalno - użytkowego wraz z inwentaryzacją powykonawczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3/oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1 do SIWZ/; 4/informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150.000zł (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /zał. Nr 5/, 5/wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem - w tym: -uprawniony projektant o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa, -kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,/ zał. Nr 2 / W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; 6/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na zaprojektowaniu i budowie oczyszczalni z osadem czynnym o przepustowości 15m3/dobę , długości sieci kanalizacyjnej co najmniej 700 mb i wartości co najmniej 150.000,- / sto pięćdziesiąt tysięcy zł/ - zał . Nr 4/, 7/wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich 3 / trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na zaprojektowaniu oczyszczalni dla co najmniej 100 osób z osadem czynnym o przepustowości 15m3/dobę i długości sieci kanalizacyjnej co najmniej 700 mb / - zał . Nr 4a/,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach