Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W SULECHOWIE

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W SULECHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez P.U.P.I. PLAN Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Browarnej 1, zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr 368-07 z dnia 26.04.2007 r. Starosty Zielonogórskiego. 3. W zakres robót do wykonania wchodzi wykonanie robót rozbiórkowych, budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni czterotorowej prostej i skoczni do skoku w dal, ukształtowanie terenu i zieleni oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, drogi, dojścia i ogrodzenia oraz oświetlenia terenu, a także dostawa i montaż sprzętu sportowego i trybun, w tym m.in.: 1) rozebranie chodników z płyt betonowych i nawierzchni asfaltowych, 2) wycięcie drzew z karczowaniem, 3) wywóz gruzu na odległość 2 km z utylizacją, 4) wykonanie: a) robót ziemnych, b) profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechaniczne, c) wykopów liniowych w gruntach suchych kategorii III-IV z ręcznym wydobyciem urobku pod krawężniki i obrzeża, d) kanalizacji deszczowej e) warstw odsączających o grubości po zagęszczeniu 10 cm, f) podbudowy z kruszyw łamanych, g) nawierzchni z trawy syntetycznej w kolorze zielonym, wypełnionej piaskiem kwarcowym o grubości warstwy 25 mm, z wykonaniem linii wyznaczających boiska, z zastosowaniem geowłókniny na istniejącym podłożu, h) nawierzchni z trawy syntetycznej w kolorze ceglastym wypełniona piaskiem kwarcowym, grubości warstwy 25 mm z wykonaniem linii wyznaczających bieżnię, z zastosowaniem geowłókniny na istniejącym podłożu, i) nawierzchni TARTAN-ELTAN gr. 12 mm, j) nawierzchni FLEKI STEP gr. 45 mm, k) zeskoczni w formie skrzyni drewnianej, l) wypełnienia odsianym piaskiem skrzyni zeskoczni o głębokości 50 cm, m) podkładu z ubitych materiałów sypkich - pospółka, n) nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Polbruk w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, o) chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej typu Polbruk o grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; p) plantowania powierzchni gruntu rodzimego wokół obrzeży i krawężników ręcznie, q) humusowania i obsiania skarp z zakupem i dowozem humusu o łącznej grubości 15 cm, r) ogrodzenie i oświetlenie terenu; s) piłkochwytu z siatki bezwęzłowej polipropylenowej na słupkach z rur, t) wykonanie trawników dywanowych siewem i sadzenie drzew i krzewów 5) montaż: - obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na ławach betonowych z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej, - krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, - ławek parkowych i koszy na śmieci, - trybun z siedziskami z tworzywa sztucznego wraz z wykonaniem robót ziemnych, ciesielskich, zbrojarskich i betoniarskich, 6) dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego wg poniższego zestawienia: L.p. Wyszczególnienie Certyfikat zgod-ności z normą uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa J. m. Ilość 1 Koszykówka polowa 1.1 Konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, metalowa cynkowa-na ogniowo, wysięg 160 cm, do tablicy 105x180 cm, mocowa-na na stałe TAK szt 4 1.2 Tablica do koszykówki profesjonalna o wym. 180x150 cm na ramie metalowej cynkowanej ogniowo TAK szt 4 1.3 Obręcz do koszykówki cynkowana ogniowo TAK szt 4 1.4 Siatka do obręczy łańcuchowa 8-zaciskowa cynkowana szt 4 2 Bieżnia, skocznia w dal 2.1 Blok startowy TAK szt 4 2.2 Próg drewniany z rynienką szt 2 2.3 Ściana drewniana z desek o grubości 50 mm kpl 1 3 Piłka ręczna polowa 3.1 Bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe 3x2m z łukami składanymi, mocowane do nawierzchni lub gruntu, demontowane TAK para 1 3.2 Siatka do piłki ręcznej turniejowa z piłkochwytem, grubość splotu siatki 4-5 mm TAK para 1 3.3 Tuleja montażowa z adapterem do bramek 3x2 m mo-cowanych w tulejach kpl 2 4. Trawa syntetyczna użyta do wykonania nawierzchni musi posiadać parametry podane poniżej: a) przeznaczenie na boiska wielofunkcyjne oraz do tenisa ziemnego; b) przepuszczalna dla wody opadowej; c) skład włókna - polietylen stabilizowany UV d) grubość włókna - min. 80 micronów e) struktura włókna - proste, fibrylowane f) długość włókna - min. 15 mm g) ilość pęczków na 1 m2 - min. 50.200 h) ilość włókien na 1 m2 - min. 100.400 i) skład tkaniny podkładowej - polipropylen stabilizowany UV min ?160 gr/m2 j) podbudowa - latex min. 1000 gr/m2 k) odporność na przebarwienia UV - powyżej 6000 godzin. 5. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wyko-nawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzy-skanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 6. Wykonawca musi uwzględnić: - wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; - badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2; - uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; natomiast dodatkowo w robotach drogowych: - zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; - połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących; - zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym: dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 7. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego 8. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 42 000,- zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: 2.1. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że: 1) wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem do wysokości 90% (dziewięćdziesiąt procent) będzie wypłacane w miarę realizacji robót, na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń; 2) pozostałe 10% (dziesięć procent) wynagrodzenia zostanie wypłacone Wyko-nawcy po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego; 2.2. Wykonawca musi wykazać że 1) posiada dostęp środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN; 2) posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch obiektów sportowych np. sal sportowych, boisk sportowych. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową, 2) osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, 3) osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona: 1.4.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta musi potwierdzać spełnianie warunku opisanego w pkt III ppkt 1.2.2 SIWZ. 1.4.2 Polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach