Przetargi.pl
Wykonanie prac programistycznych oraz aplikacji dla przedsiębiorstw typu start-up inkubowanych w ramach projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, , fax. 178 520 611
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, , fax. 178 520 611
    REGON: 69026033085969
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac programistycznych oraz aplikacji dla przedsiębiorstw typu start-up inkubowanych w ramach projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: usługi. B. Nazwa: Wykonanie prac programistycznych oraz aplikacji dla przedsiębiorstw typu start-up inkubowanych w ramach projektu Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”. C. Źródło finansowania: Projekt Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania:1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów. D. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1: Wykonanie UI/UX designu i web developmentu (frontend i backend) aplikacji webowej związanej z esportem oraz uruchomieniem projektu na wybranym serwerze dla ESPORTFIELD sp. z o.o. przedsiębiorstwa typu Startup. Część 2: Wykonanie serwisu do katalogowania informacji na temat mebli dostępnych w ofertach sklepów internetowych dla SPACEY sp. z o.o. przedsiębiorstwa typu Startup. Część 3: Zaprojektowanie systemu i aplikacji do serwisowania samochodów dla REGMA sp. z o. o. przedsiębiorstwa typu Startup. Część 4: Ppracowanie aplikacji automatyzującej udzielanie odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania w formie e-mail/czat na rzecz SERVICE DESK 2.0 Sp. z o.o. – podmiotu inkubowanego przez RARR S.A. w ramach projektu Platforma startowa – Start in Podkarpackie. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 – 3, Załącznik nr 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4, Załącznik nr 3 do siwz - Wzór umowy dla części nr 1 – 3, Załącznik nr 4 do siwz - Wzór umowy dla części nr 4. F. Zamawiający dzieli zamówienie na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną liczbę części. G. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. H. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. I. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. J. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. B. Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów: 1. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie poprzedzającym muszą być złożone pisemnie i w oryginale. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę. 3. Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach