Przetargi.pl
Wykonanie prac porządkowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich w 2010 roku: Zadanie Nr I-Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Kraśnik Zadanie Nr II-Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bełżyce Zadanie Nr III-Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bychawa Zadanie Nr IV-Sprzątanie obustronne pasa drogowego oraz koszenie trawników w m. Kraśnik Zadanie Nr V-Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce Zadanie Nr VI-Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci łącznie z uprzątnięciem terenu parkingu leśnego dr. 835 w m. Huta Turobińska

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac porządkowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich w 2010 roku: Zadanie Nr I-Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Kraśnik Zadanie Nr II-Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bełżyce Zadanie Nr III-Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bychawa Zadanie Nr IV-Sprzątanie obustronne pasa drogowego oraz koszenie trawników w m. Kraśnik Zadanie Nr V-Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce Zadanie Nr VI-Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci łącznie z uprzątnięciem terenu parkingu leśnego dr. 835 w m. Huta Turobińska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr I Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska, km 18+900 - 25+096 oraz ul. Lubelska, km 25+096 - 26+679 z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1.Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem prac oraz Warunkami oczyszczania nawierzchni. 2.Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego. 3.W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać 15 razy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2. Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni drogi wojewódzkiej w m.Kraśnik 1.Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi. 2.Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zagospodaruje nieczystości. 3.Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania niezwiązanych nieczystości. 4.Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro. 5.W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą. 6.Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego (zarówno po sezonie zimowym jak i w okresie letnim). 7.Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 24 godzin. 8.Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu. 9.Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 10.Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i winno być zgodne z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach 11.Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego. Zadanie Nr II Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747 Chodel - Konopnica i Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Bełżyce, z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1.Nawierzchnie dróg wojewódzkich należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem prac oraz Warunkami oczyszczania nawierzchni. 2.Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego. 3.W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać 15 razy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2. Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bełżyce 1.Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi. 2.Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zagospodaruje nieczystości. 3.Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania niezwiązanych nieczystości. 4.Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro. 5.W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą 6.Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego (zarówno po sezonie zimowym jak i w okresie letnim). 7.Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 24 godzin. 8.Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu. 9.Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 10.Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i winno być zgodne z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach 11.Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego. Zadanie Nr III Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś oraz Nr 836 Bychawa kol. Kębłów w m. Bychawa z nieczystości po sezonie zimowym i w okresie letnim. 1.Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem prac oraz Warunkami oczyszczania nawierzchni. 2.Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego. 3.W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać 15 razy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2. Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Bychawa 1.Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi. 2.Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zagospodaruje nieczystości. 3.Zamawiający dopuszcza sprzątanie ręczne. 4.W przypadku oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania niezwiązanych nieczystości. 5.Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro. 6.W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą. 7.Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego (zarówno po sezonie zimowym jak i w okresie letnim). 8.Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 24 godzin. 9.Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu. 10.Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 11.Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i winno być zgodne z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach. 12.Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego. Zadanie Nr IV Sprzątanie pasa drogowego z nieczystości stałych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 19+000 - 26+679. 1.Sprzątanie przewiduje 88 sprzątań wykonywane w poniedziałek i piątek każdego tygodnia przez 10 m-cy, począwszy od miesiąca marca 2010 roku. 2.Do sprzątania przewidziano 1 243 m2 co stanowi 1% powierzchni PD. w m. Kraśnik. 3.Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z Warunkami wykonania sprzątania pasa drogowego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik m. Kraśnik, ul. Urzędowska i ul. Lubelska 1.Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni i znajdującymi się w pasie żywopłotami oraz skarpami, zgodnie z podaną lokalizacją. 2.Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości znajdujących się w pasie drogowym. 3.Sprzątanie winno się odbywać w poniedziałek i piątek każdego tygodnia począwszy od 1 marca do 31 grudnia 2010 r.: - ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 19+000 - 26+679 - 7 679 mb - poniedziałek 7 679 mb x 6,0 mb x 2 str. = 92 148 m2 (powierzchnia pasa drogowego), do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD tj. - 921,50 m2, krotność sprzątania - 44 - ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 24+000 - 26+679 - 2 679 mb - piątek 2 679 mb x 6,0 mb x 2 str. = 32 148 m2 (powierzchnia pasa drogowego), do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD tj. - 321,50 m2, krotność sprzątania - 44 4.W przypadku gdy w dany poniedziałek lub piątek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy. 5.Zebrane nieczystości Wykonawca utylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. 6.Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze. 7.Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność II. Koszenie trawników w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska w km 19+220 - 25+096 i ul. Lubelska w km 25+096 - 26+679, str. lewa i prawa 1. Trawniki należy kosić w zakresach zgodnych z podanym przedmiarem prac oraz Warunkami wykonania koszenia trawników. 2. Krotność koszeń w ciągu roku wynosi 6. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności koszenia trawników. Warunki wykonania koszenia trawników w m. Kraśnik ul. Urzędowska i ul. Lubelska 1.Koszenie obejmuje koszenie traw, samosiewów i jednorocznych odrostów na trawnikach w m. Kraśnik będących w pasie drogowym. 2.Koszenie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość usługi. 3.Koszenia dokonać kosiarkami pasiadającymi dopuszczenie do wykonywania tego rodzaju prac (atesty ). 4.Kosiarki winny posiadać fabrycznie montowane osłony. 5.Zabrania się stosowania kosiarek rotacyjnych. 6.W miejscach trudno dostępnych np. przy i pod barierami, wokół pachołków i znaków drogowych oraz innych urządzeniach drogowych należy stosować wykaszarki ręczne. 7.Koszenie należy wykonać na wysokości 2cm od powierzchni gruntu. 8.Pozostałości po koszeniu Wykonawca zagospodaruje na własny koszt i we własnym zakresie. 9.Wykonawca winien oznakować prowadzone prace zgodnie z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach. 10.O każdorazowej potrzebie koszenia trawników Wykonawca będzie powiadamiany przez Zamawiającego 11.Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu koszenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy w trakcie jej wykonywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osobom postronnym i przejeżdżającym pojazdom. 13.Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego. Zadanie Nr V Sprzątanie chodników przy drodze wojewódzkiej Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce 1.Sprzątanie winno być wykonywane w każdy wtorek i piątek tygodnia począwszy od miesiąca kwietnia do listopada w 2010 roku, łącznie 61 sprzątań. 2.Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z Warunkami wykonania sprzątania chodników. 3.W przypadku gdy w dany wtorek lub piątek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy. Warunki wykonania sprzątania chodników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 747 w m. Bełżyce 1.Sprzątanie należy prowadzić zgodnie z podanym przedmiarem prac. 2.Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni i znajdującymi się w pasie żywopłotami. 3.Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości występujących w pasie drogowym. 4.Zebrane nieczystości Wykonawca utylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. 5.Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze. 6.Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 7.Za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy robót wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. Zadanie Nr VI Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci wraz z wymianą worków oraz uprzątnięcie terenu parkingu leśnego w granicach pasa drogowego parkingu leśnego przy drodze wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Biłgoraj w m. Huta Turobińska, km 55+150, str. lewa. 1.Wywóz nieczystości winien odbywać się w piątek każdego tygodnia począwszy od 19 lutego do 31 grudnia 2010 r. (45 razy w ciągu roku) lub na wezwanie Zamawiającego, w terminie dwudniowym od daty zgłoszenia. W przypadku gdy w dany piątek wypada święto wywóz nieczystości wykonać w następny dzień roboczy. 2.Ponadto zamówienie obejmuje wywóz fekalii z wc przy parkingu w ilości 2 razy w ciągu roku. 3.Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny zagospodaruje nieczystości pochodzące z koszy, terenu pasa drogowego oraz fekalia z wc. 4.Zagospodarowanie nieczystości winno być zgodne z wymaganiami dotyczącymi ochrony środowiska. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę wynikającą z krotności wywiezionych nieczystości pomnożonych przez cenę jednostkową za wywóz. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wielkość lub zakres zamówienia: 129 862,47 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach