Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie tj. zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa i opróżnianie koszy ze śmieci: - zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812, - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie tj. zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa i opróżnianie koszy ze śmieci: - zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812, - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie tj. zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa i opróżnianie koszy ze śmieci: - zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812, - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816 2 Zakres zamówienia: A. Zadanie Nr 1 1) Oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw rondo im. Kuraszkiewicza we Włodawie, oczyszczanie (zamiatanie) chodników i ścieżki rowerowej. 2) Sprzątanie pasa drogowego. 3) Koszenie trawników. 4) Opróżnianie koszy ze śmieci A1. Warunki wykonania oczyszczenia (zamiatania) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 812 (rondo im. Kuraszkiewicza), chodników i ścieżki rowerowej 1) Jezdnię należy oczyścić na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi w zakresie zgodnym z przedmiarem. 2) Chodniki i ścieżkę rowerową oczyścić na całej szerokości w zakresie zgodnym z przedmiarem 3) Oczyszczenie (zamiatanie) można wykonywać mechanicznie lub ręcznie. 4) Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania niezwiązanych nieczystości. 5) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 poz. 21). 6) Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro. 7) W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą 8) Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego pisemnie. 9) Przewidywana krotność oczyszczenia (zamiatania) - 2 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności oczyszczeń. 11) Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 5 dni; 12) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 2 dni po pisemnym zgłoszeniu. 13) Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 14) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego. A2. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 812 1) Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni zgodnie z przedmiarem. 2) Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości stałych zalegających w pasie drogowym. 3) Sprzątanie winno się odbywać w każdą środę bez wezwania począwszy od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r.: 4) W przypadku gdy w środę wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następnym dniu roboczym. 5) Przewidywana krotność wykonania - 35 6) Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia krotności wykonania usługi w zależności od warunków atmosferycznych (opady i zaleganie śniegu) 7) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 poz. 21). Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz fakturą dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (kartę przekazania odpadów). 8) Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze 9) Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 10) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego A3. Warunki wykonania koszenia trawników 1) Koszenie obejmuje koszenie traw, samosiewów i jednorocznych odrostów na trawnikach będących w pasie drogowym w zakresie zgodnym z przedmiarem. 2) Koszenie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość usługi. 3) Koszenia dokonać kosiarkami posiadającymi spalinowymi lub kosami na wysięgniku. 4) Kosiarki winny posiadać fabrycznie montowane osłony. 5) Zabrania się stosowania kosiarek rotacyjnych. 6) W miejscach trudno dostępnych np. przy i pod barierami, wokół pachołków i znaków drogowych oraz innych urządzeniach drogowych należy bezwzględnie stosować kosy na wysięgniku. 7) Koszenie należy wykonać na wysokości 2 - 3 cm od powierzchni gruntu w terminie: - 12 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy). - 10 dni dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie bez grabienia i usunięcia wykoszonej trawy). 8) Skoszoną trawę, chwasty i odrosty, zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). 9) O każdorazowej potrzebie koszenia trawników Wykonawca będzie powiadamiany przez Zamawiającego pisemnie. 10) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu koszenia w ciągu 3 dni po pisemnym zgłoszeniu. 11)Trawniki należy kosić w zakresach zgodnych z podanym przedmiarem 12) Przewidywana krotność koszeń w ciągu trwania umowy - 3. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności koszenia trawników. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy w trakcie jej wykonywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osobom postronnym i przejeżdżającym pojazdom 15) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego. A4. Warunki opróżniania koszy ze śmieci. 1) Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków odbywać się będzie bez wezwania 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek. 2) Przewidywana krotność wykonania - 78 3) Zebrane śmiecie Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz z fakturą dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (kartę przekazania odpadów). 4) W przypadku gdy w poniedziałek lub czwartek wypada święto, usługę należy wykonać w następnym dniu roboczym. 5) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego B. Zadanie Nr 2 1) Oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Zosin odcinek Suszno - Orchówek, oczyszczanie (zamiatanie) chodników i ścieżki rowerowej. 2) Sprzątanie pasa drogowego. 3) Koszenie trawników. 4) Opróżnianie koszy ze śmieci B1. Warunki wykonania oczyszczenia (zamiatania) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 816, chodników i ścieżki rowerowej 1) Jezdnię należy oczyścić na szerokości 0,75 m od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi w zakresie zgodnym z przedmiarem. 2) Chodniki i ścieżkę rowerową oczyścić na całej szerokości 3) Oczyszczenie (zamiatanie) można wykonywać mechanicznie lub ręcznie. 4) Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania niezwiązanych nieczystości. 5) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). 6) Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro. 7) W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą 8) Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego pisemnie. 9) Przewidywana krotność oczyszczenia (zamiatania) - 4 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia krotności oczyszczeń. 11) Od momentu otrzymania informacji na piśmie o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać usługę w ciągu 5 dni: 12) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 2 dni po pisemnym zgłoszeniu. 13) Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 14) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego. B2. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 816 1) Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni w zakresie zgodnym z przedmiarem. 2) Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości stałych zalegających w pasie drogowym. 3) Sprzątanie winno się odbywać w każdą środę bez wezwania, począwszy od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r.: 4) W przypadku gdy w środę wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następnym dniu roboczym. 5) Przewidywana krotność wykonania usługi - 35 6) Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia krotności wykonania usługi w zależności od warunków atmosferycznych (opady i zaleganie śniegu) 7) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz fakturą dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (kartę przekazania odpadów). 8) Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze 9) Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 10) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego B3. Warunki wykonania koszenia trawników 1) Koszenie obejmuje koszenie traw, samosiewów i jednorocznych odrostów na trawnikach będących w pasie drogowym w zakresie zgodnym z przedmiarem. 2) Koszenie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość usługi. 3) Koszenia dokonać kosiarkami posiadającymi spalinowymi lub kosami na wysięgniku. 4) Kosiarki winny posiadać fabrycznie montowane osłony. 5) Zabrania się stosowania kosiarek rotacyjnych. 6) W miejscach trudno dostępnych np. przy i pod barierami, wokół pachołków i znaków drogowych oraz innych urządzeniach drogowych należy stosować bezwzględnie kosy na wysięgniku. 7) Koszenie należy wykonać na wysokości 2 - 3 cm od powierzchni gruntu w terminie: - 6 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy). - 4 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie bez grabienia i usunięcia wykoszonej trawy). 8) Skoszoną trawę, chwasty i odrosty, zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). 9) O każdorazowej potrzebie koszenia trawników Wykonawca będzie powiadamiany przez Zamawiającego pisemnie. 10) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu koszenia w ciągu 2 dni po pisemnym zgłoszeniu. 11)Trawniki należy kosić w zakresach zgodnych z podanym przedmiarem 12) Krotność koszeń w ciągu roku wynosi 4. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności koszenia trawników. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy w trakcie jej wykonywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osobom postronnym i przejeżdżającym pojazdom 15) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego. B4. Warunki opróżniania koszy ze śmieci. 1) Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków odbywać się będzie bez wezwania 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek. 2) Przewidywana krotność wykonania - 78 3) Zebrane śmiecie Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz z fakturą dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (kartę przekazania odpadów). 4) W przypadku gdy w poniedziałek lub czwartek wypada święto, usługę należy wykonać w następnym dniu roboczym. 5) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego 3. Za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy usług wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 4. Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze 5. Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 6. Usługi związane z pracami porządkowymi przy bieżącym utrzymaniu dróg mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub obu zadań wyszczególnionych w pkt III SIWZ. 8. Rozliczenie następować będzie raz w miesiącu na podstawie cen jednostkowych Wskazanych w formularzu cenowym na poszczególne zakresy zadania. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 10. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys.zł. na jedno zdarzenie. 12. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 13. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30,ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach. Szacunkowa wartość zamówienia netto: Zadanie Nr 1- 82488,33 PLN, Zadanie Nr 2 -49904,89 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla Zadania Nr 1 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100) - dla Zadania Nr 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach