Przetargi.pl
Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego p.t.: „Chrońmy przyszły park przy Bernardyńskiej”, tj. sadzenie i opieka gwarancyjna krzewów róż osłonowych (Rosa rugosa w odmianach) na terenie założenia parkowego Bernardyńska, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego p.t.: „Chrońmy przyszły park przy Bernardyńskiej”, tj. sadzenie i opieka gwarancyjna krzewów róż osłonowych (Rosa rugosa w odmianach) na terenie założenia parkowego Bernardyńska, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cyt. z SIWZ: "3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 3.1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego p.t.: „Chrońmy przyszły park przy Bernardyńskiej”, tj. sadzenie i opieka gwarancyjna krzewów róż osłonowych (Rosa rugosa w odmianach) na terenie założenia parkowego Bernardyńska, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów Teren , na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na części działek ewidencyjnych nr 57/12 i 57/14, obręb 1-05-02, które administrowane są przez ZGN i stanowią własność m. st. Warszawy. 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace ogrodnicze polegające na: a) oczyszczeniu terenu- 3 m3, b) zdjęciu warstwy ziemi urodzajnej- 5 m3, c) wykonaniu nasadzeń krzewów liściastych form naturalnych (krzewy róż parkowych – osłonowych Rosa rugosa w odm.; donica min. C2; wysokość min. 25 cm) w gruncie kat. III z zaprawą do połowy głębokości dołów; średnica/głębokość: 0,5 m- 416 szt., d) rozrzuceniu mieszanki kory i nawozów mineralnych (grubość warstwy: 5 cm)- 0,035 ha e) 12 miesięcznej opiece gwarancyjnej, zgodnie z pkt. 3.13. siwz oraz § 4, ust. 8a i 8b Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ, polegającej na: • podlewaniu, • odchwaszczaniu powierzchni (jeśli zajdzie taka potrzeba), • zwalczaniu mechanicznym lub chemicznym chorób i szkodników (jeśli zajdzie taka potrzeba), • wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych (jeśli zajdzie taka potrzeba), • nawożenie przy obserwacji niedoboru składników pokarmowych, • uzupełnianiu ściółki z kory iglastej (jeśli zajdzie taka potrzeba), • wymianie i uzupełnieniu roślin obumarłych. 3.3. Nasadzenia, o których mowa w ust. 3.2. należy wykonać wg planu nasadzeń krzewów, który stanowi załącznik nr 5 do umowy. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia następujących warunków: a) Wymagania dotyczące materiału roślinnego: - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, - rośliny powinny być w I wyborze, rozkrzewione, - rośliny powinny być zahartowane w pełni turgoru. b) Wady niedopuszczalne roślin: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni, c) Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu dokonanie kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy w miejscu sadzenia. 3.5. Wszelkie prace, wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy ogrodniczej. 3.6. Prace będą wykonywane pod nadzorem Działu Zieleni Zamawiającego, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3.7. Zamawiający będzie uprawniony do dokonania kontroli wykonanych prac i zastosowanego materiału roślinnego na każdym etapie realizacji umowy. 3.8. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego skierowania swojego przedstawiciela do udziału w kontroli, o której mowa w ust. 8. Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIW. W przypadku niestawienia się do kontroli przedstawiciela Wykonawcy lub odmowy podpisania protokołu, sporządzony zostanie protokół jednostronny, który będzie podstawą do żądania naprawienia nienależycie wykonanych prac i wymiany wadliwego materiału roślinnego na wolny od wad oraz naliczania kar umownych, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt c Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany posadzonego materiału roślinnego - obumarłego lub w złej kondycji zdrowotnej – na wolny od wad w okresie obowiązywania umowy i rękojmi. Materiał roślinny obumarły lub w złej kondycji zdrowotnej będzie musiał zostać usunięty w terminie 7.dni od daty podpisania protokołu stwierdzającego powyższy stan. W protokole Zamawiający wskaże gatunek, ilość i lokalizację obumarłego materiału roślinnego lub w złej kondycji zdrowotnej. Protokół stanowić będzie wezwanie Wykonawcy do wymiany wadliwego materiału roślinnego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia spisania protokołu lub w innym wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia za wymianę obumarłego materiału roślinnego. 3.10. Prawidłowe wykonanie prac objętych zamówieniem będzie potwierdzone w protokole odbioru, podpisanym przez obie Strony, jednakże, gdy Wykonawca bez uzasadnionej przyczyny nie stawi się na czynności dokonania odbioru prac Zamawiający może dokonać ich odbioru oraz podpisać protokół odbioru bez udziału Wykonawcy. 3.11. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiar robót określający rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania prac – stanowiący Rozdział IV SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.12. Czynności, o których mowa pkt. 3. 1. I 3.2. oraz w § 1 ust. 1 istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ, mają być wykonywane zgodnie z: 3.12.1. przedmiarem robót określającym rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania prac – stanowiącym Rozdział IV SIWZ, 3.12.2. sztuką ogrodniczą, 3.12.3. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy, 3.12.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III SIWZ, 3.12.5. Rozdziałem V SIWZ: wizualizacją graficzną. 3.13. a) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane przez siebie prace ogrodnicze oraz nasadzenia materiału roślinnego wieloletniego oraz zastosowane materiały na okres 12. miesięcy licząc od daty odbioru końcowego tych. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta/ów na materiał szkółkarski w ramach przeprowadzonych prac. b) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie w całym okresie gwarancyjnym, tj. pomiędzy datą przekazania Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do dnia wygaśnięcia wskazanej gwarancji, wykonywać prace mające na celu utrzymanie w należytym stanie nowo utworzonej zieleni. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i stan posadzonego materiału roślinnego. 3.14. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego zgodnie z zapisem § 2 Istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. 3.15. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do SIWZ. 3.15.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.15.1.1. dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia, i tak w przypadku: 3.15.1.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.15.1.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.15.1.1.3. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.15.1.1.4. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 3.15.1.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; 3.15.1.1.6. zmiany wykazu budynków stanowiącego Rozdział IV SIWZ. 3.15.1.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.15.1.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.15.1.2.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.15.1.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.15.1.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.15.1.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.15.1.4.1. na podstawie postanowień, 3.15.1.4.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.15.1.4.3. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.15.1.5. zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.15.1.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.15.1.7. W przypadku braku na rynku kwiatowym i w hurtowniach gatunków roślin wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ spowodowanego wyczerpaniem ich zasobów lub ich niedostępnością z innych przyczyn, czego w momencie podpisania umowy nie można było przewidzieć dopuszcza się zmianę asortymentu zamawianych roślin, przy czym cena zakupu 1 egzemplarza dostarczonego w sytuacji opisanej w niniejszym punkcie zamiennika nie może przekroczyć ceny wskazanej w kosztorysie ofertowym, a także średniej ceny zakupu tego rodzaju rośliny na warszawskiej giełdzie kwiatowej. Gatunek dostarczony zgodnie z zapisem niniejszego punktu musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w protokole uzgodnień sporządzonym na taką okoliczność, przy czym ilość zmienionego asortymentu roślin nie może przekraczać 20% całkowitej ilości roślin zamówionych przez Zamawiającego. 3.15.2. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.15.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.15.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.15.3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.15.1.2., 3.15.1.3. oraz 3.15.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.15.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.15.1.1., 3.15.1.3. i 3.15.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.15.5. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.15.1.2, 3.15.1.3. i 3.15.1.5. SIWZ obliczone będzie wg zasad i kwot zawartych w ofercie. 3.15.6. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 3.16. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 zł, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia; 3.17. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje prace oraz uporządkuje teren po zakończeniu prac, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż., 3.18. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 3.19. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania prac ogrodniczych objętych zamówieniem, o których mowa w pkt. 3.2. SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika prac ogrodniczych objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.19.1. Wykonawca, zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień ogrodniczych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji. 3.20. Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką ogrodniczą, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, terenu pod zaplecze prac. 3.21.Wynagrodzenie za wykonany zakres prac zostanie ustalone na podstawie przedłożonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego powykonawczego, sporządzonego w oparciu o obmiar prac rzeczywiście wykonanych i odebranych, katalogi przyjęte w ofercie, bezusterkowy protokół odbioru końcowego prac oraz stawki i narzuty przyjęte wg kosztorysu ofertowego. 3.22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.23. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1.Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 3.24. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 3.25. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 3.26. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w przypadku wykonania prac polegających na dostawie, sadzeniu i pielęgnacji roślin jednorocznych i wieloletnich na terenach m. st. Warszawy zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówień podobnych: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji. 3.27. Klasyfikacja wg. CPV: Opis według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod CPV: 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: cyt. z SIWZ: "9. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od Wykonawcy. 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ oraz podpisanego kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru prac stanowiącego Rozdział III SIWZ, 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 8% stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 9.1.7. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 9.1.8. kosztorysu ofertowego podpisanego (parafowanego) przez Wykonawcę. 9.1.9. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia, co najmniej technicznego w zakresie ogrodnictwa oraz co najmniej dwuletniej praktyki zawodowej w zakresie nadzorowania prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni osoby, która będzie kierownikiem prac i została wskazana w formularzu oferty. 9.1.10. parafowany wzór dokumentu gwarancyjnego na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty. UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9.3. Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, a ponadto innych oświadczeń lub dokumentów lub zobowiązań niezbędnych dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ: 9.3.1. wykazu wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z pkt 8.1.2.- wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, 9.3.2. dowodów, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 9.3.2.1. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.3.2.2. oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów. 9.3.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 9.3.4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.4. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) odpowiedzialnych za kierowanie pracami objętymi przedmiotem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 9.3.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.5. i pkt. 9.6.1. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9.3.6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 9.3.7. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 916.); 9.3.8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 9.3.9. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 8.1.1. SIWZ; 9.3.10. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 9.3.11. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych; 9.3.12. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 9.3.12.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 9.3.12.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 9.3.12.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 9.3.13. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ; Załączniki do materiałów przetargowych, o których mowa w pkt. 9.3.1., 9.3.3, 9.3.4., 9.3.6., 9.3.7. 9.3.8., 9.3.11. , 9.3.12. SIWZ, dostępne są na internetowej stronie Zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl. 9.4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9.5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 9. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.6. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 9.6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9.6.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.6.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis w zakresie terminów określonych w pkt. 9.6.1. SIWZ stosuje się odpowiednio. 9.6.3. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wszystkie wykazywane przez nich w załącznikach do oferty i dokumentach wartości i kwoty w EURO będą przeliczane przez Zamawiającego w/g średniego kursu NBP na dzień upublicznienia postępowania."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach