Przetargi.pl
Wykonanie prac malarskich w wybranych segmentach mieszkalnych, pomieszczeń socjalnych, holu, portierni i części korytarzy, wymiana 2 kabin prysznicowych, czyszczenie przewodów wentylacyjnych, regulacja okien, wymiana sylikonów przy oknach i urządzeniach sanitarnych w remontowanych pomieszczeniach, renowacja ławek przy budynku DS Raj ul. Pautscha 5/7 we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej- 30000-euro/roboty-budowlane
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac malarskich w wybranych segmentach mieszkalnych, pomieszczeń socjalnych, holu, portierni i części korytarzy, wymiana 2 kabin prysznicowych, czyszczenie przewodów wentylacyjnych, regulacja okien, wymiana sylikonów przy oknach i urządzeniach sanitarnych w remontowanych pomieszczeniach, renowacja ławek przy budynku DS Raj ul. Pautscha 5/7 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Wykonanie prac malarskich w wybranych segmentach mieszkalnych, pomieszczeń socjalnych, holu, portierni i części korytarzy, wymiana 2 kabin prysznicowych, czyszczenie przewodów wentylacyjnych, regulacja okien, wymiana sylikonów przy oknach i urządzeniach sanitarnych w remontowanych pomieszczeniach, renowacja ławek przy budynku DS Raj ul. Pautscha 5/7 we Wrocławiu. 2.Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o: - opisy przedmiotu zamówienia, - przedmiar robót,zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną; przed wbudowaniem materiałów należy dostarczyć deklaracje zgodności na wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. 3. Ogólna charakterystyka robót: 1) Odnowienie powłok malarskich w segmentach mieszkalnych małych 106 , 206 , 306 , 406 , 100, 200 , 300 , 400 , 500 , 600 , 700 , 800 , 115 ,dużych 108 , 208 , 308 , 408 , 603 , 606. 2) Wykonanie otworów wentylacyjnych w drzwiach do pokoi w segmentach małych 3) Malowanie pokoi nr 1 , 2ab , 3ab , 4 , 5 , 6ab , 7ab , 8 , 9ab , 10ab 4) Malowanie pokoi do nauki 4 szt. 5) Wymiana 2 szt. kabin prysznicowych w pokojach 103 i 511 . 6) Malowanie pomieszczeń socjalnych w piwnicy 05 , 06 , 17 7) Wykonanie uszczelnienia poprzez iniekcje z pomalowaniem ściany w siłowni 8) Malowanie holu na parterze , portierni i części korytarzy krótkich na Ip , IIIp , IVp. 9) Czyszczenie przewodów wentylacyjnych 10) regulacja okien ,wymiana silikonu przy oknach i urządzeniach sanitarnych w remontowanych pomieszczeniach . 11) Naprawa i malowanie ławek przy budynku ( 14 ) 12) naprawa narożników budynku ( 6 szt. ) z osadzeniem kątowników naprawą tynku i malowaniem . 13) Wymiana uszkodzonych płytek w wejściu głównym ( 1 m² ). 4.Szczegółowe warunki realizacji znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 wór umowy do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi: na cały przedmiot – 36 miesięcy. Długość gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. 1) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 4 do umowy. 2) Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego bez wad. 3) Okresy gwarancji i rękojmi udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) kosztorys ofertowy c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty. Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), b) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale d) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 12. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 13. Formadokumentów: 1) W oryginale należy złożyć: • Formularz ofertowy (załącznik. nr 1 do SIWZ) • kosztorys ofertowy, • oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, • zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4 SIWZ, • ewentualne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona). 2) Dokumenty, jakie Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie Zamawiającego, • wykaz robót wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa: • oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej • zobowiązanie podmiotu trzeciego. 4) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem: • formularz ofertowy, • Kosztorys ofertowy, • wykaz robót wraz z dowodami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach