Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 4512034
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
ul. Curie-Skłodowskiej 5-7
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 4512034
REGON: 871552417 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 279 budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (Część Południowa) których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 249 budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (Część Północna) których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą e-mailową; Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od godziny 7:00 do 22:00 oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta; Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac, a w przypadku zgłoszeń ze strony Mieszkańców uzyskać zgodę na realizację uprawnionego pracownika; W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie (nie później niż w ciągu 8 godzin) od otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami) z wyłączeniem czynności wymagających natychmiastowych interwencji, z uwagi na zagrożenie zdrowia i życia; Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii; W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do BOM w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres rzeczowy: Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: dekarsko – blacharskiej; murarsko – tynkarskiej; stolarsko – ciesielskiej; szklarskiej; ślusarskiej; w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. , zgodnie z wykazem budynków (Część Południowa i Północna). Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego (dachy: ceramiczne, pokryte eternitem, pokryte papą) na danym budynku powodujące przecieki; Usuwanie awarii w zakresie robót dekarsko – blacharskich również w dni wolne od pracy w godz. od 7:00 do 22:00; czyszczenie, udrażnianie i naprawa rynien i rur spustowych oraz wymiana odcinka rury żeliwnej wraz z jej udrażnianiem do studzienki rewizyjnej; naprawa przez lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji na danym budynku; mocowanie elementów rynien i rur spustowych m.in. sztucery, kolanka, haki rynnowe i objemki do rur itp.; naprawy uszkodzeń elementów więźby nie wymagające naruszenia pokrycia dachowego; naprawy uszkodzeń ścian, polegających na wymianie i uzupełnianiu tynków zewnętrznych na elewacji, uszczelnianie prefabrykatów w systemie OWT; naprawy tynków wewnętrznych w pomieszczeniach wspólnego użytku; usunięcie luźnych elementów elewacji lub dachu zagrażających bezpieczeństwu (gzymsy, sterczyny, attyki, balkony, ściany, kominy itp.); obsadzenie elementów pojedynczych w ścianach z cegły lub podłożach betonowych; wymiana i przełożenie kratek wentylacyjnych, numerów budynków (kratkę wentylacyjną- dostarcza wykonawca), drzwiczek wycierowych; mocowanie i uszczelnianie ościeżnic okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach wspólnych budynku; zamurowanie i wykuwanie przebić w ścianach i stropach; uzupełnienie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach, oknach wspólnego użytku, łącznie z kotłowniami lokalnymi oraz naprawa stolarki, pasowanie lub flekowanie wraz z uzupełnieniem opasek; naprawa i wymiana okuć stolarskich; naprawa i montaż samozamykaczy przy drzwiach wejściowych (koszt samozamykacza nowego pokrywa zleceniodawca, dotyczy montażu nowych samozamykaczy); naprawa uszkodzonych posadzek, schodów, biegów schodowych w pomieszczeniach wspólnego użytku; zabezpieczenie obruszonych głowic (czapek) kominowych; naprawa ogrodzeń i bram, naprawa zamków, przyspawanie zawiasów); roboty stolarsko – ciesielskie polegające na wymianie stopni, nosków schodowych oraz naprawa balustrad i poręczy, zerwanie uszkodzonych wykładzin podłogowych np. gumolit, wykładzina PCV; naprawa poprzez wyrównanie, przełożenie lub uzupełnienie nawierzchni dróg, chodników przy budynkach; naprawa i osadzanie uszkodzonych balustrad, wycieraczek, krat świetlikowych, szafek przyłączy gazowych i elektrycznych; przemurowanie świetlików piwnicznych; likwidacja w okresie zimowym śniegu, oblodzeń i sopli lodowych na budynkach; uczestniczenie w komisjach wchodzących do mieszkań pod nieobecność Najemcy (stolarz, ślusarz); naprawa obiektów małej architektury; malowanie stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, w przypadkach losowych takich jak: pożar, wybuch gazu, huragan, katastrofa budowlana itp. Wykonawca zobowiązany jest do odwrotnego wykonania robót zabezpieczających i zabezpieczeń w sprzęt taki jak samochody, dźwigi, kopiarki itp.; wykonawca obowiązany jest w przypadku obecności na obiektach do odwrotnego zabezpieczenia lub usunięcia występującego zagrożenia życia; termin wykonania zleconych prac w uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Mieszkańców; wykonywanie w trybie pilnym,, tymczasowych zabezpieczeń otworów, studzienek okiennych piwnicznych po kradzieży krat stalowych. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, telefonu stacjonarnego, komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii. UWAGA: Wszelkie koszty za dojazdy przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu „koszt dojazdu”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Część 1 przedmiotu zamówienia – 4 000,00 zł Część 2 przedmiotu zamówienia – 3 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – kserokopia (oddzielna na każdą część)3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN
Dodano: 2024-03-16 - Remont pomieszczeń magazynowych Działu Logistyki i Zamówień Publicznych wraz z wymianą instalacji
Dodano: 2024-03-08 - Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”
Dodano: 2024-03-04 - Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Wojnowie wraz z dostosowaniem budynku szkoły podstawowej do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Jasnej 8 we Włocławku."
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Wiejskiej 39A we Włocławku."
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa i rozbudowa pałacu w Sicienku wraz z zagosp. terenu i infrastruktury towarzyszącej oraz zmiana sposobu użytkowania na budynek administracyjny” Realizowanego w ramach dwóch zad: etap I i II
Dodano: 2024-01-17