Przetargi.pl
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4512034
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. Wykaz budynków będących w administracji MPGN Sp. z o.o. stanowi załącznik nr 1 do umowy.Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w 544 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 - 201 budynków Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 - 208 budynków Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 - 135 budynków W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz również użytkowe. Prace konserwacyjne i usuwanie awarii będą zgłaszane lub zlecane Wykonawcy sukcesywnie w miarę potrzeb. Zlecenia prac określać będą zakres robót i termin ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcombudynków. Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od godz. 7:00 do 22:00 oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii nie później niż w ciągu 8 godzin od otrzymania zgłoszenia. Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. Zakres prac konserwacyjnych i awaryjnych instalacji elektrycznej i odgromowej 1)Obiekty budowlane (pralnie) powinny być w czasie ich użytkowania poddane okresowej kontroli (pomiary z końcowym protokółem), co najmniej raz na rok, polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów. 2)Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo - zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań. 3)Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych. 4)Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych. 5)Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy, piwnice), oświetlenie zewnętrzne w budynkach. 6)Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora. 7)Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii. 8)Wymiana uszkodzonych przewodów w pomieszczeniach wspólnego użytku. 9)Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku. 10)Dokonywanie pomiarów rezystancji ochrony odgromowej na budynkach i masztów anten zbiorczych TV raz na trzy lata. 11)Usuwanie uszkodzeń w/wym. instalacji. 12)Likwidacja awarii. 13)Wykonanie robót zabezpieczających w przypadkach losowych takich jak: pożar, katastrofa budowlana, klęski żywiołowe. 14)Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: -stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, -telefonu stacjonarnego lub komórkowego umożliwiającego zgłaszanie awarii Uwaga: Koszty za dojazdy przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu koszt dojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach