Przetargi.pl
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4512034
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej i c. o. w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r Wykaz budynków będących w administracji MPGN Sp. z o.o. stanowi załącznik nr 1do umowy. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Część I - wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w 185 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 w Grudziądzu Część II - wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w 208 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 w Grudziądzu Część III - wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w 169 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 w Grudziądzu W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz również użytkowe. Powyższe postępowanie dotyczy BOM Nr1, Nr2, Nr3, gdzie wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w każdym z nich stanowić będzie jedną odrębną cześć zamówienia. Na każdą z nich zawarte będą trzy odrębne niezależne od siebie umowy. Prace konserwacyjne i usuwanie awarii zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb. Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania. Szczegółowy zakres konserwacji instalacji wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania określa załącznik nr 2 do umowy. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: - stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, - telefonu stacjonarnego, awaryjnego czynnego 24h/dobę umożliwiającego zgłaszanie awarii Uwaga: Koszty za dojazdy przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu -koszt dojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Część I - 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 00/100 Część II - 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Część III - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Formy wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego wejście nr 4, ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem, nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace konserwacyjne, remontowe, usuwanie awarii inst. wod - kan. i c. o.) o łącznej wartości: - min 200 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, - min 400 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotu zamówienia, - min 600 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na trzy części przedmiotu zamówienia potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. b) dysonują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - osoba nadzorująca i kierująca pracami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego - potwierdzenie uprawnień i wpisu do Izby (kserokopie) - na każdą część przedmiotu zamówienia 2 osoby posiadające kwalifikacje w zawodzie monter lub spawacz wraz z potwierdzeniem ich kwalifikacji (załączyć kserokopie uprawnień, kwalifikacji montera lub spawacza), c) dysponują niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia - min 1 samochód dostawczy na każdą część zamówienia, - min. 2 zestawy spawalnicze na każdą część zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w trakcie trwania realizacji zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace konserwacyjne, remontowe, usuwanie awarii inst. wod - kan. i c. o.) o łącznej wartości: - min 200 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, - min 400 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotu zamówienia, - min 600 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na trzy części przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do oferty - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia: - osoba nadzorująca i kierująca pracami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z wpisem do właściwej Izby - na każdą część przedmiotu zamówienia 2 osoby posiadające kwalifikacje w zawodzie monter lub spawacz wraz z potwierdzeniem ich kwalifikacji - do wykazu należy załączyć kserokopie kwalifikacji spawacza lub montera, załącznik nr 3 do oferty - wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do oferty 3. Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach