Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg
- Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
- Data zamieszczenia: 2016-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
Wiązownica 208 208
37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
tel. 016 622-36-31
REGON: 00055167400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geologiczno - wiertniczych związanych z wykonaniem otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego R-2 w ramach modernizacji i rozbudowy ujęcia wody podziemnej w miejscowości Piwoda. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geologiczno - wiertniczych związanych z wykonaniem otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego R-2 na działce nr ewid. 1739 w ramach modernizacji i rozbudowy ujęcia wody podziemnej w miejscowości Piwoda. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót: a) wykonanie 1 otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego z przeznaczeniem do eksploatacji jako otwór studzienny R-2 o głębokości 28 m. mechanicznie, metodą udarowo - okrętną w rurach roboczych ? 20 i ? 18, b) zafiltrowanie otworu filtrem PCV ? 280/255/10,2 mm. dł. 4 m. perforacja 30% otworami ? 16 mm. owinięta siatką nylonową o oczkach 1x1 mm. na podkładzie żyłki lub drutu miedzianego ? 3 mm. (odcinki filtra łączone mufą gwintowaną) wraz z rurką piezometryczną . c) wykonanie dookoła filtra obsypki piaskowej lub żwirowej, dostosowanej do granulacji warstwy wodonośnej; d) wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w czasookresie określonym w projekcie robót geologicznych wraz ze stabilizacją zwierciadła wody w celu ustalenia zasobów eksploatacyjnych ujęcia. e) pobranie próbek wody do analizy wraz z zestawieniem wyników, f) opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej określającej rzędne otworu oraz współrzędne geodezyjne i geograficzne. g) opracowanie w formie dodatku powykonawczej dokumentacji hydrogeologicznej określającej zasoby wód podziemnych otworu, Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w projekcie prac geologicznych zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Nr OS.IV.7430.4.2013.AR z dnia 21.03.2013 r. - zał. nr 2 do SIWZ. 5. Podstawowe obowiązki i warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: - wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z projektem robót geologicznych, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. - wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i - sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U.2013.1409) - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu. - w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. - wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). - w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. - wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. - wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. - w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót geologiczno-wiertniczych związanych z wykonaniem studni wierconych dla wodociągowego ujęcia wody w miejscowości Krzemienica
Dodano: 2016-07-27 - Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czarna - etap II - Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę Gminy Czarna
Dodano: 2014-06-20