Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych związanych z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań zleconych z zakresu prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa – polegającej na wydzieleniu działki siedliskowej

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, Plac Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 627 501 , fax. 825 627 510
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 627 501, fax. 825 627 510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych związanych z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań zleconych z zakresu prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa – polegającej na wydzieleniu działki siedliskowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań zleconych z zakresu prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa – polegającej na wydzieleniu działki siedliskowej z działki: 1) nr 112 o pow. 0,7200 ha położonej w obrębie Gdola, gm. Ruda-Huta, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dysponent Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Lublinie, 2) nr 113 o pow. 0,7200 ha, położonej w obrębie Gdola, gm. Ruda-Huta, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dysponent Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Lublinie. W ramach przedmiotowego zamówienia publicznego należy wydzielić działki siedliskowe w celu zwrotu gruntu znajdującego się pod budynkami na podstawie - ustawy z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym (Dz. U. 1989, nr 10, poz. 53 z późn. zm.).Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przez należytą staranność strony rozumieją wykonywanie umowy w sposób skrupulatny, rzetelny z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności. Wraz z operatem technicznym złożonym w PODGiK w Chełmie należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację wynikową, na którą mają składać się: 1) mapy z projektem podziału nieruchomości (6 egzemplarzy), 2) dokumentacja służąca do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków (w zakresie gruntów i budynków), 3) dokumentacja służąca do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. O terminie ww. czynności należy zawiadomić Zamawiającego, właściciela i wnioskodawców. Wykonawca zamarkuje ustalone punkty graniczne palikami drewnianymi. Wynik pracy należy okazać w terenie Zamawiającemu, właścicielowi i wnioskodawcom. W celu aktualizacji części graficznej bazy EGiB, Wykonawca przedłoży pliki wsadowe w formie kcd, txt lub gml. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną pracę na okres nie mniej niż 48 miesięcy, licząc od daty przyjęcia całości prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Usterki ujawnione w okresie gwarancji, czy rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usunąć w ciągu jednego miesiąca od daty ich wykazania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z ofertą Wykonawcy. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, także pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2291). Adwokat i radca prawny mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach