Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu projektów podziału nieruchomości położonych w Chechle, Rodakach i Ryczówku.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu projektów podziału nieruchomości położonych w Chechle, Rodakach i Ryczówku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca wykonania prac geodezyjnych polegających na: 1) Sporządzeniu projektu podziału nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych w Chechle - gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr: 1113/1 o pow. 0,2470 ha, 1113/2 o pow. 0,2390 ha, 1111 o pow. 0,6650 ha, 1108 o pow. 0,2050 ha, 1106 o pow. 0,1010 ha, 1103 o pow. 0,0860 ha, 1102 o pow. 0,2650 ha, 1099 o pow. 0,7490 ha, 1098 o pow. 0,1290 ha, 1123 o pow. 1,0700 ha, 1189 o pow. 0,1620 ha, 1190/3 o pow. 0,1840 ha, 1190/4 o pow. 0,2160 ha, 1190/2 o pow. 0,2510 ha, 1193 o pow. 0,5110 ha, 1194 o pow. 0,5640 ha, 1197/1 o pow. 0,3730 ha, 1197/2 o pow. 0,4510 ha, 1197/3 o pow. 0,2240 ha, 1197/4 o pow. 0,2580 ha, 1198 o pow. 0,6450 ha, 1201 o pow.1,0290 ha, 1204 o pow. 0,5370 ha, 1207/1 o pow. 0,3310 ha, 1207/2 o pow. 0,1680 ha, 1210 o pow. 0,4740 ha, 1213 o pow. 0,5130 ha, 1216 o pow. 0,8460 ha, 1212 o pow. 0,0050 ha, 1211 o pow. 0,0280 ha, 1206/2 o pow. 0,0140 ha, 1206/1 o pow. 0,0370 ha, 1205 o pow. 0,1080 ha, 1200 o pow. 0,3760 ha, 1097/4 o pow. 0,1500 ha, 1094 o pow. 0,6660 ha, 1093 o pow. 0,6500 ha, 1092/1 o pow. 0,9330 ha, 1092/2 o pow. 0,9340 ha, 1091 o pow. 0,3360 ha, 1090 o pow. 0,3610 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1096 K, 2) Sporządzeniu projektu podziału nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych w Rodakach gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr : 245 o pow. 1,0940 ha, 246/1 o pow. 1,0360 ha, 246/2 o pow. 1,0300 ha, 247 o pow. 2,0910 ha, 248 o pow. 1,7450 ha, 250 o pow. 0,8530 ha, 251/1 o pow. 0,9820 ha, 251/2 o pow. 0,9760 ha, 252/2 o pow. 1,8440 ha, 253 o pow. 1,4830 ha, 254 o pow. 2,3520 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1101 K. 3) Sporządzeniu projektu podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz, wraz z trwałą stabilizacją punktów granicznych., położonych w Ryczówku gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr : 787 o pow. 0,4707 ha, 785 o pow. 2,8962 ha, 784 o pow. 18,4285 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1096 K. Zamawiający wymaga co najmniej dwuletniej rękojmi na wykonanie w/w usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach