Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań Gminy Knurów w 2020 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań Gminy Knurów w 2020 roku, w tym: 1) zadanie I – Knurów, rejon ul. Walentego Rakoniewskiego (zgodnie z postanowieniem nr UA.0050.2.38.2019 Prezydenta Miasta Knurów z dnia 25.10.2019 r. oraz inne pomiary geodezyjne), w tym: a) podział nieruchomości; b) podział nieruchomości – wydzielenie pasa drogowego; c) rozgraniczenie nieruchomości; d) wznowienie punktów granicznych; e) aktualizacja mapy do celów projektowych; f) pomiar uzupełniający mapę zasadniczą; 2) zadanie II – Knurów, rejon ul. Jęczmiennej (scalenie – działka nr) oraz inne pomiary geodezyjne, w tym: a) podział nieruchomości; b) podział nieruchomości – wydzielenie pasa drogowego; c) rozgraniczenie nieruchomości; d) wznowienie punktów granicznych; e) aktualizacja mapy do celów projektowych; f) pomiar uzupełniający mapę zasadniczą; 3) zadanie III – Knurów, pozostałe podziały nieruchomości gminnych oraz inne pomiary geodezyjne, w tym: a) podział nieruchomości; b) podział nieruchomości – wydzielenie pasa drogowego; c) rozgraniczenie nieruchomości; d) wznowienie punktów granicznych; e) aktualizacja mapy do celów projektowych; f) pomiar uzupełniający mapę zasadniczą. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie odrębnych zleceń, wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie jest zobowiązany do złożenia zamówienia na całą kwotę wymienioną w umowie, a wynikającą z oferty. Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość prac, wykonanych na podstawie każdorazowego zlecenia złożonego przez Zamawiającego z zastosowaniem cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy dla poszczególnych zadań, stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycena nieruchomości w 2024 r. - edycja II
Dodano: 2024-04-19 - Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. - Rejon I i Rejon IV
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do sprzedaży oraz zorganizowanie i przeprowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości położonych w Krzepicach a objętych KSSE
Dodano: 2024-03-26 - „Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego – 6 części”
Dodano: 2024-03-01 - Wyceny nieruchomości niezabudowanych
Dodano: 2023-12-21 - Wyceny nieruchomości - 3 części
Dodano: 2023-12-13 - Zadanie A: „Wykonanie operatów szacunkowych”, Zadanie B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
Dodano: 2023-10-19 - Wyceny nieruchomości w celu określenia opłaty adiacenckiej - 2 części
Dodano: 2023-10-03 - Wyceny nieruchomości - 5 części
Dodano: 2023-08-10 - Wyceny nieruchomości – aktualizacje opłat, opłata adiacencka
Dodano: 2023-05-11