Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych - podziały

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych - podziały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Wykonanie prac geodezyjnych - podziałów, obejmującej: 1) Podział nieruchomości w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2031 z późn. zm.), w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków wybranych dróg gminnych - IV etap - Budowa drogi w ul. Nierada – wykonanie podziału dla 6 nieruchomości. Podziały nieruchomości wynikają z przygotowanej koncepcji budowy przedmiotowej drogi, w ramach której ustalono nowe linie rozgraniczające teren niezbędny do realizacji budowy drogi gminnej w ul. Nierada. Podziały będą dokonywane w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Pożądane linie podziałów nieruchomości zostały przedstawione na rysunku nr 1, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek stanowiących własność osób trzecich położonych w Myszkowie obręb Nierada oznaczonych numerami: 283/1, 284/1, 284/2, 287/2, 288/2, 302/1, zgodnie z rys. nr 1; b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic: ­ wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, ­ wykonawcę projektu zadania inwestycyjnego Pracownię Projektowo-Usługową „RONDO” Markowski Bogdan, bmarkowski@wp.pl, ul. Armii Krajowej 192/19, 40-750 Katowice, ­ Zamawiającego, c) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - projekty podziału działek w formie papierowej przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Myszkowie – 5 egz. i w formie elektronicznej – pliki w formacie DWG i PDF –1 egz., - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) – 1 egz., - kserokopie protokołów granicznych – 1 egz., - kserokopie szkiców polowych – 1 egz. ; 2) Podział nieruchomości w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2031 z późn. zm.), w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków wybranych dróg gminnych - IV etap - Budowa drogi w ul. Batalionów Chłopskich – wykonanie podziału dla 12 nieruchomości. Podziały nieruchomości wynikają z przygotowanej koncepcji budowy przedmiotowej drogi, w ramach której ustalono nowe linie rozgraniczające teren niezbędny do realizacji budowy drogi gminnej w ul. Batalionów Chłopskich. Podziały będą dokonywane w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Pożądane linie podziałów nieruchomości zostały przedstawione na rysunku nr 2, stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek stanowiących własność osób trzecich położonych w Myszkowie obręb Będusz oznaczonych numerami: 405, 423, 439, 487, 500, 501, 525/2, 577, 579, 523, 531/1, 571/4, zgodnie z rysunkiem nr 2; b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic: ­ wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, ­ wykonawcę projektu zadania inwestycyjnego Pracownię Projektowo-Usługową „RONDO” Markowski Bogdan, bmarkowski@wp.pl, ul. Armii Krajowej 192/19, 40-750 Katowice, ­ Zamawiającego, c) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - projekty podziału działek w formie papierowej przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Myszkowie – 5 egz. i w formie elektronicznej – pliki w formacie DWG i PDF – 1 egz., - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) – 1 egz., - kserokopia protokołu granicznego –1 egz., - kserokopia szkicu polowego – 1 egz. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: Główny kod: 71 30 00 00 - 1: usługi inżynieryjne, Dodatkowe kody: 71 35 50 00 - 1: usługi pomiarowe. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych 7. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn. Wykonanie prac geodezyjnych – podziały – nr referencyjny postępowania: ZP.271.6.2017.PZ; 2) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.6.2017.PZ „Wykonanie prac geodezyjnych – podziały”. oraz załączyć do oferty kserokopię dokumentu wpłaty wadium. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach