Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych – 3 zadania

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42300 Myszków, ul. Pułaskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 159 100 , fax. 343 159 160
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6
    42300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 159 100, fax. 343 159 160
    REGON: 15139907700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych – 3 zadania
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac geodezyjnych” w zakresie wymienionych części - zadań: Zadanie Nr 1. Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 3806 S wzdłuż działki ozn. nr 312 /1 (karta mapy 2 ) położonej w obrębie Gorzków Nowy oraz wzdłuż działki ozn. nr 124 (karta mapy 1,2) położonej w obrębie Ludwinów . W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: I. przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. I. w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:  projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 2. Wykonania podziałów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno – prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Sokolniki zajętych pod drogę powiatową nr 3807 S wzdłuż działek ozn. nr 246,247,91,1350 (karta mapy 1,3,6 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 3 Wykonania pomiaru geodezyjnego w celu ustalenia granic nieruchomości drogowej oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa zgodnie z rep. hip.136 Włodowice lub innymi rep. hip., dla nieruchomości położonych w obrębie Myszków ozn. nr 8452/1 o pow. 0,1165 ha, 8452/3 o pow. 0,5339 ha oraz 8461 o pow. 0,1390 ha. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić oraz sporządzić mapę z wykonanego pomiaru niezbędną do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa zgodnie z rep. hip. 136 Włodowice lub innymi rep. hip. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi 3. Dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbioru dokumentów dla działki objętej pomiarem oraz działek z nią graniczących 4. Wykonać wykaz synchronizacyjny dla działek objętych rep. hip. 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą 6. Nanieść na mapy ze współrzędnych granice ewidencyjne przedmiotowych działek 7. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) mapy z wykonanego pomiaru działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b) wykazy synchronizacyjne z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) c) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) d) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - protokołu granicznego w 1 egz. - badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz. - szkicu polowego w 1 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach