Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 159 100 , fax. 343 159 160
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
ul. Pułaskiego 6
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 343 159 100, fax. 343 159 160
REGON: 15139907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie wykonania podziału nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w obrębie Przybynów ozn. nr: 419 o pow. 0,7716 ha, uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00010137/4, zgodnie z założeniami do projektu podziału nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1) wydzielić nieruchomość rolną zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej, 2) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, 4) nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 5) brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach, 6) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a. wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz., b. poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. Kserokopie: zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, szkiców polowych, pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych. 7) po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: - protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6.2. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie http://powiatmyszkowski.bip.net.pl/ informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty. Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. 2. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: a) Oświadczenia (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta winno być podpisane i złożone w oryginale wg wzoru stanowiącego – załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). c) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. d) Zobowiązanie – zasoby ( w zakresie zdolności technicznej, zdolności zawodowej – załącznik Nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA/ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 945 WRAZ Z ROZBIÓRKĄ I BUDOWĄ MOSTU NAD RZEKĄ KOSZARAWA W KM 22+090 W MIEJSCOWOŚCI PEWEL MAŁA O NUMERZE EW. 282 – OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
Dodano: 2023-12-13 - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia w parterowym budynku administracyjnym Śląskiego OW NFZ w Katowicach
Dodano: 2023-11-10 - Pomiary geodezyjne
Dodano: 2023-07-25 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do spraw związanych z regulacją i rozporządzaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Żywieckiego
Dodano: 2023-06-01 - Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec”
Dodano: 2022-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią w rejonie ulicy Wichrowej w Tychach
Dodano: 2020-08-19 - Usługi KONSULTANTA DS. UTRZYMANIA MONITORINGU i ROZWOJU SYSTEMU dla zadania: Katowicki Inteligentny System Monitoringu i Analizy”
Dodano: 2020-06-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Oświęcimskiej/Goździków w Tychach i/lub kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Rymarskiej w Tychach
Dodano: 2020-06-16 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do spraw związanych z regulacją i rozporządzaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Żywieckiego w zakresie części 1 i 2
Dodano: 2020-03-12 - WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH
Dodano: 2020-02-26