Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych – 11 zadań

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42300 Myszków, ul. Pułaskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 159 100 , fax. 343 159 160
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6
    42300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 159 100, fax. 343 159 160
    REGON: 15139907700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych – 11 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac geodezyjnych” w zakresie wymienionych części - zadań: Zadanie Nr 1 Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1016 S wzdłuż działek ozn. nr: 313, 311, 314, 337, 234, 111 (karta mapy 3,4,1,) położonych w obrębie Mzurów oraz wzdłuż działek ozn. nr 898/1, 898/2 (karta mapy 3,4) położonych w obrębie Niegowa. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 2 Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 3806 S wzdłuż działki ozn. nr 312 /1 (karta mapy 2 ) położonej w obrębie Gorzków Nowy oraz wzdłuż działki ozn. nr 124 (karta mapy 1,2) położonej w obrębie Ludwinów . W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: I. przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. II. w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:  projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K,  poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 3 Wykonania podziałów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno – prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Sokolniki zajętych pod drogę powiatową nr 3807 S wzdłuż działek ozn. nr 246,247,91,1350 (karta mapy 1,3,6 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 4 Wykonania podziałów geodezyjnych i sporządzenia dokumentacji geodezyjno – prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Sokolniki zajętych pod drogę powiatową nr 1017 S wzdłuż działek ozn. nr 593/2, 716, 712, 913/1, 913/2, 913/3 (karta mapy 2,5,6,9,11 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 5 Wykonania podziału nieruchomości położonej w obrębie Siedlec Duży, ozn. w ewidencji jako działka nr 56 karta mapy nr 1, polegającego na wydzieleniu części działki zajętej pod drogę powiatową nr 2310 S oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa, na podstawie Kodeksu Napoleona. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić części działki zajętej pod drogę powiatową oraz sporządzić mapę niezbędną do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa na podstawie Kodeksu Napoleona. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi 3. Dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbioru dokumentów dla działek objętych pomiarem oraz działek z nią graniczących 4. W przypadku konieczności wykonać wykaz synchronizacyjny. 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą 6. Nanieść na mapy ze współrzędnych granice ewidencyjne przedmiotowych działek 7. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) mapy do regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b) Wykazy synchronizacyjne z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) c) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) d) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - badań KW lub ZD - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) - szkiców polowych. - protokołu granicznego w 1 egz. Zadanie Nr 6 Wykonania podziałów nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w gminie Żarki : 1) obręb Zaborze oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1298 o pow. 3,1590 ha (karta mapy 8 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00027362/2. 2) obręb Jaworznik oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 40/1 o pow. 3,3648 ha (karta mapy 2 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00086383/6 w celu wydzielenia nieruchomości rolnych . W ramach przedmiotu zamówienia należy dla pkt.1 i 2 : 1. Wydzielić nieruchomość rolną zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi(dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. Nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek. 5. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 6. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), - protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, - szkiców polowych, - pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych. 7. Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: • protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. Zadanie Nr 7 Wykonania pomiarów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno – prawnej do regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa dla nieruchomości położonych w gminie Żarki: 1) obręb Przybynów oznaczonej w ewidencji jako działka nr 1251 o pow. 0,1144 ha. (karta mapy nr 13) 2) obręb Żarki oznaczonej w ewidencji jako działka nr 726 o pow. 0,1706 ha.(karta mapy nr 7) 3) obręb Żarki oznaczonej w ewidencji jako działka nr 2454 o pow. 1,3809 ha.(karta mapy nr 25). W ramach przedmiotu zamówienia należy dla pkt.1,2 i 3 : 1. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów, mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych zamówieniem. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą. 4. Sporządzić dokumentację geodezyjno prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego w/w działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych. 5. Nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne w/w działek. 6. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) Wyrysy do regulacji stanu prawnego w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia). b) Wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K c) W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie). d) poświadczone przez wykonawcę kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - protokołu granicznego w 1 egz. - badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz. - szkicu polowego w 1 egz. Zadanie Nr 8 Wykonania podziału nieruchomości położonej w obrębie Siedlec Duży, ozn. w ewidencji jako działka nr 555/2 karta mapy nr 3, polegającego na wydzieleniu części działki zajętej pod drogę krajową oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa, na podstawie Kodeksu Napoleona. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić części działki zajętej pod drogę krajową oraz sporządzić mapę niezbędną do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa na podstawie Kodeksu Napoleona. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi 3. Dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbioru dokumentów dla działek objętych pomiarem oraz działek z nią graniczących 4. W przypadku konieczności wykonać wykaz synchronizacyjny. 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą 6. Nanieść na mapy ze współrzędnych granice ewidencyjne przedmiotowych działek 7. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) mapy do regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b) Wykazy synchronizacyjne z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) c) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) d) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - badań KW lub ZD - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) - szkiców polowych. - protokołu granicznego w 1 egz. Zadanie nr 9 Wykonania podziału nieruchomości położonej w Myszkowie obręb Myszków oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 4228/2 o pow. 0,0135 ha (karta mapy 22 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00014430/6 niezbędnego do zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Zawiadomić wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości w związku z ich podziałem. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 4. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: - projekt podziału działki z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK – w 4 egz. - kserokopie wykazu zmian gruntowych w 2 egz. - kserokopie protokołu granicznego w 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - kserokopie szkicu granicznego w 1 egz. 5. Zapewnić udział geodety uprawnionego w pomiarach kontrolnych i wizjach terenowych oraz okazaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego. Zadanie Nr 10 Wykonania podziału nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego położonej w Myszkowie obręb Będusz oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2/52 o pow. 28.4098 ha ( karta mapy 2 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00052276/6, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami polegającego na wydzieleniu części nieruchomości zabudowanej budynkami dawnych chlewni zgodnie z wstępnym projektem podziału. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. wydzielić nieruchomość zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej, 2. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3. zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 5. brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach, 6. przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a. wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b. poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), - protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, - szkiców polowych, - pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych. 7. Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: - protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. Zadanie Nr 11 Wykonania podziału nieruchomości położonej w Myszkowie obręb Myszków ozn. nr 5751/2 o pow. 5,4510 ha ( k.m. 31 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00069669/0 mającego na celu wydzielenie części nieruchomości zajętej pod rzekę Czarna Struga w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 469). W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. wydzielić i sporządzić projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, 2. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych w ilości n+2 – gdzie „n” stanowi liczbę właścicieli działek przylegających do projektowanej linii brzegu, który zawiera: a) opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz stan stosunków wodnych na gruntach przylegających do projektowanej linii brzegu; b) mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych lub zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej, w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych, lub w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, z wykazaniem: • punktów stałych osnowy poziomej nawiązanych do sieci państwowej, • granicy stałego porostu traw, • krawędzi brzegów, przymulisk, odsypisk i wysp, • proponowanej linii brzegu. 3. zawiadomić o terminie przyjęcia granic Zleceniodawcę oraz właścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek graniczących z działkami objętymi podziałem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 4. po wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału zastabilizować granice nowo wydzielonych działek granicznikami betonowymi z podcentrem, w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty, itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą), 5. nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 6. brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1.1. dla Zadania Nr 1 w wysokości 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) 1.2 dla Zadania Nr 2 w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100 złotych) 1.3 dla Zadania Nr 3 w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100 złotych) 1.4 dla Zadania Nr 4 w wysokości 3.700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100 złotych) 1.5 dla Zadania Nr 7 w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100 złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art.45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać: 1) Zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi, Pm. „Wykonanie prac geodezyjnych – zadanie nr…” – nr referencyjny postępowania : OR-I.272.1.2017. 2) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: „Wykonanie prac geodezyjnych zad. nr…; zad. nr …; , zad nr …; …” Nr OR-I.272.1.2017 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.02.2017 r. do godz. 1000 . 7. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 – 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b) ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zgodnie z art.46 ust.3 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.2. Zasady zwrotu wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy, wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.3. Utrata wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę najkorzystniejszego. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach