Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych polegających na Wykonaniu okładzin ściennych oraz prac towarzyszących w lokalach socjalnych w budynku przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych polegających na Wykonaniu okładzin ściennych oraz prac towarzyszących w lokalach socjalnych w budynku przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie okładzin ściennych oraz prac towarzyszących w lokalach socjalnych w budynku przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu, gdzie zakres prac został ujęty w: 1) załączniku nr 1 do SIWZ, 2) dokumentacji w formacie PDF stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. ww dokumenty stanowią podstawę do wyceny. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1) zorganizowanie wyposażenia zaplecza budowy, 2.2) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 2.3) przestrzeganie przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 2.4) wykonanie i oddanie Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób nie zagrażający środowisku, bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, 2.5) W trakcie prac Wykonawca ze szczególną uwaga realizować będzie roboty budowlane z uwagi na to, że plac i teren budowy występują w lokalach socjalnych. Zamawiający wymagać będzie wydzielenia tras i dojść dla pieszych, oznaczeń o występujących zagrożeniach, a także realizacji prac szczególnie uciążliwych w godzinach 08:00- 18:00, a także szczególnie niebezpiecznych dla użytkowników. 2.6) Wykonawca przygotuje dokumentację zdjęciową powykonawczą lokali i pomieszczeń (dokumentację należy przedłożyć na płycie CD/DVD min. w 2 egz. i winna przedstawiać stan przed pracami i po ich odebraniu przez Zamawiającego), 2.7) Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą wykonanych prac według wytycznych przedstawionych poniżej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a. spis treści, b. komplet deklaracji, posegregowanych atestów, gwarancji i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w dany lokal (dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną elektryczną i sanitarną/, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji, c. opis kolorystyki poszczególnych elementów na lokalu (symbole, firma, kolor) - ściany, posadzki itp. - wszystkie kolory użyte w toku realizacji przedmiotu zamówienia, d. Dokumentacja powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże 2.8) powiadomienie Zamawiającego z wyprzedzeniem o zamiarze wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 2.9) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych, 2.10) niezwłoczne usunięcie ujawnionych usterek, 2.11) zajmowanie stanowiska w odniesieniu do problemów zgłoszonych podczas realizacji umowy w formie odpowiadającej co najmniej formie ich zgłoszenia bez zbędnej zwłoki, przy czym na każde zapytanie lub problem zgłoszony przez Zamawiającego w formie pisemnej Wykonawca udzieli odpowiedzi również w formie pisemnej w terminie do 4 dni roboczych, 2.12) codziennie po zakończeniu robót posprzątanie terenu zabrudzonego w wyniku prowadzenia prac, 2.13) po zakończeniu prac generalne sprzątanie całe obiektu Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określa załącznik do SIWZ. Uwaga: 1) Zamawiający zapewni na placu budowy ujęcia wody oraz zasilania w energię elektryczną - Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, opomiarowane przez Wykonawcę. - Energia elektryczna z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, opomiarowane przez Wykonawcę. 2) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy pokrywać ma koszty dotyczących zużycia, wody i odprowadzenia ścieków oraz zużycia energii elektrycznej w porozumieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach