Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
Al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 628 70 00, , fax. -
REGON: 36375254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w podziale na 2 części, na terenie nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi. 5.1.1. Część 1 – ul. Łagiewnicka 27 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Łagiewnickiej 27 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWiOR i kosztorys nakładczy. 5.1.2. Część 2 – ul. Skalna 62b Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na obiciu deskami komórki blaszanej na nieruchomości przy ul. Skalnej 62b w Łodzi. Roboty należy wykonać zgodnie z załączonym kosztorysem nakładczym i STWiOR. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - przedmiarami robót /kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 60 miesięcy dla cz. 1 i min. 36 miesięcy dla cz. 2 d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Jadzień - Osiny
Dodano: 2024-04-16 - Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12
Dodano: 2024-04-16 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Proszeniu
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja dróg gruntowych na obszarach peryferyjnych Miasta Łodzi – Andrzejów
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
Dodano: 2024-04-15 - DZP. 26.61.2024 usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynku mieszkalnego przy ul. Tymienieckiego 6 w Łodzi
Dodano: 2024-04-15 - Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
Dodano: 2024-04-14 - Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. Prosta, ul. Kamińskiego, ul. Marciniaka)
Dodano: 2024-04-12 - Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych budynku zakwaterowania osadzonych OP-B w Areszcie Śledczym w Łodzi
Dodano: 2024-04-11