Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych

Wojskowy Instytut Łączności ogłasza przetarg

  • Adres: 05-130 Zegrze, Zegrze Południowe
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6885543, 6885560 , fax. 022 7822134
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Łączności
    Zegrze Południowe
    05-130 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 022 6885543, 6885560, fax. 022 7822134
    REGON: 01009906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac budowlanych o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 206 000 euro tj: Część I - Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w budynku nr 18 w Wojskowym Instytucie Łączności w Zegrzu Część II - Wykonanie separacji c.o. w budynku nr 18 w Wojskowym Instytucie Łączności w Zegrzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające jej ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoba ww. musi również być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali minimum dwie roboty budowlane o wartości min. 63.000 zł brutto dla pierwszej części oraz 4.000 zł brutto dla II części porównywalne co do rodzaju z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia (właściwe dla cz. I i II). Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz min. dwóch robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu o wartości min. 63.000 zł brutto dla pierwszej części oraz 4.000 zł brutto dla II części porównywalne co do rodzaju z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia (właściwe dla cz. I i II). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót. e) Informację zawierającą imię i nazwisko, pesel, zajmowane stanowisko i dokumenty osoby, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające jej ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoba ww. musi również być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. f) Wykaz pracowników i/lub podwykonawców, (jeżeli będą występować) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz powinien zawierać: imię i nazwisko, pesel, zajmowane stanowisko, zakres powierzonych czynności, posiadane uprawnienia do wykonywania tych czynności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wil.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach